اخبار

بیماران دیابتی نیازمند به انسولین قلمی به مراکز درمانی مراجعه کنند

بیماران دیابتی نیازمند به انسولین قلمی به مراکز درمانی مراجعه کنند

مسول کلینیک دیابت استان کرمانشاه :بیماران دیابتی نیازمند به انسولین قلمی باید با مراجعه به مراکز درمانی در سامانه نادر وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

بیماران دیابتی نیازمند به انسولین قلمی به مراکز درمانی مراجعه کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مسول کلینیک دیابت استان کرمانشاه با بیان اینکه دیابت یکی از بیماری‌های شایع در دنیاست گفت: انسولین قلمی نیاز تعداد بسیاری از بیماران دیابتی است و کمبود آن گاهی باعث نگرانی بیماران می‌شود.
سحر حمزه با بیان اینکه بیماران به دو روش مراجعه حضوری و تلفنی می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنندگفت: وزارت بهداشت سامانه‌ای طراحی کرده است تا بیماران نیازمند به سرعت به این دارو دسترسی پیدا کنند.
مسول کلینیک دیابت استان کرمانشاه گفت: ۶ مرکز تخصصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.
وی گفت: بیماران برای ثبت نام می توانند به کلینیک دیابت بیمارستان طالقانی کرمانشاه، بیمارستان امام حسین(ع)، درمانگاه ثامن الائمه مسکن، بیمارستان شهدا هرسین، درمانگاه مدلل اسلام آباد غرب، درمانگاه حضرت رسول اکرم (ص) جوانرود مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۳۸۳۶۲۰۱۴ و ۳۸۳۸۷۰۲۷ تماس بگیرید.
سحرحمزه گفت: قرار است به زودی ثبت نام در سامانه دریافت انسولین توسط مرکز بهداشت در روستا‌ها و مناطق دور افتاده هم انجام شود.
هم اکنون در مناطق شهری استان کرمانشاه ۱۰ درصد و در مناطق روستایی ۵ درصد از هم استانی‌ها مبتلا به دیابت هستند.
۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید