اخبار

سیستم قضایی به حق پشتیبان سیستم سلامت مردم بوده است

سیستم قضایی به حق پشتیبان سیستم سلامت مردم بوده است
 
 
به مناسبت هفته قوه قضائیه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تعدادی از مسئولان این دانشگاه با مسئولان دستگاه قضایی استان دیدار کردند 
 
رییس دانشگاه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر  اعلام کرد: حمایت ها و زحمات حوزه قضا در راستای حفظ سلامت مردم در استان بسیار کم نظیر و قابل تقدیر است و همراهی و همدلی شما عزیزان در  شرایط سخت و بحرانی شیوع کرونا موجب شد احساس کنیم تنها نیستم. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی گفت:در سال های اخیر حمایت های دستگاه قضا و کمک به تقویت زیرساخت‌های دانشگاه موجب ارتقا سلامت در استان شده است.
 
رئیس دانشگاه اظهار داش:با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در این راستا حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان دارایی های دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه که شامل اسناد و خروج املاک از دست معارضین و ... می باشدبه نوعی به این دانشگاه برگشته است.
 
وی افزود:سیستم قضایی به حق پشتیبان سیستم سلامت مردم و زحمات حوزه قضا در این رابطه بسیار ارزشمند است که صمیمانه از تلاشهای بی وقفه شما عزیزان تقدیر و تشکر می نماییم.  
 
همچنین دکتر توسلی زاده رییس کل دادگستری استان نیز با بیان اینکه ارزش انسان به همت اوست و بهترین قیمت برای عمر انسان خدمت به مردم است گفت: عزیزان در بخش سلامت به بهترین شیوه در حال  ارائه خدمت به مردم استان هستند و در راستای حفظ سلامت جامعه با جان و دل فعالیت می کنند.  
 
وی اظهار داشت: ما در دستگاه قضا به هیچ موضوعی جز حل مشکلات و باز کردن گره از کار مردم فکر نمی کنیم.
 
دکتر توسلی زاده گفت: با شناختی که از دکتر مرادی داریم ،ایشان و همکاران شان اهل خدمت هستند و در بحران های مختلف با تمام توان تلاش کرده اند و عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به پرسنل بهداشت و درمان داشتند بیانگر اهمیت ویژه حوزه سلامت در جامعه و ارزشمند بودن خدمت در این حوزه می باشد.
 
وی با بیان اینکه شما در یک جبهه جدید و سخت در حال جنگیدن هستید، فعالیت شبانه روزی شما عزیران برای حفظ جان دیگران به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیار دشوار و ایثارگرانه است گفت: ما همواره قدر شناس زحمات شما عزیزان خواهیم بود و از توجه شما به سیستم قضا بسیار سپاسگزاریم .
 
بهرام زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز بیان کرد:ارزش کار سیستم سلامت در زمان کرونا به خوبی نمایان شد و فعالیت های این عزیزان به ویژه معاونت غذا و دارو در امر پیشگیری قابل تقدیر است.
 
همچنین دکتر کرمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: همکاری این دو مجموعه بسیار مناسب است و دستگاه قضا در راستای ارتقا و پیشرفت حوزه سلامت استان، همواره حامی دانشگاه خواهد بود.
 
وی بیان داشت:با زحمات متولیان سلامت استان روند واکسیناسیون کرونا در استان مطلوب است و لازم است کماکان مراقبت شود تا واکسن های وارد شده به استان براساس دستورالعمل به مردم تلقیح شود و‌خارج از آن به احدی تزریق نگردد. 
 
در ادامه دکتر مرادی فر رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ،خدمات و اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمان مدیریت دکتر مرادی و تیم همراه ایشان همواره در تاریخ این استان ماندگار دانست و گفت:حجم کار در دوران مسئولیت دکتر مرادی با چگالی بالا و استرس ها و التهابات زیاد همراه بود که با درایت و توانایی ایشان به بهترین نحو ممکن مدیریت شد‌.
 
در پایان دکتر مظهری سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان افزود:تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه و دادگاه وجود دارد و شعبه ویژه ما جدیت این مجموعه در خدمت احقاق حقوق مردم است.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است.
 
ID@k_healt
 
۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید