اخبار

صدرنشینی معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری ۲۱۰ فعالیت جهادی در طول یک سال

صدرنشینی معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری ۲۱۰ فعالیت جهادی در طول یک سال
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  از صدرنشینی معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری ۲۱۰ فعالیت جهادی در طول یک سال خبر داد.
 
دکتر محمد رضا غلامی، در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: با اتمام مراحل اجرایی ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه فعالیت‌های جهادی در سال ۱۳۹۹، کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.
 
وی اظهار داشت:این معاونت توانست با انجام بیشترین فعالیت و اردوهای جهادی و همچنین برگزاری بیشترین تعداد جلسات ستادی، با اختلاف امتیاز بالا در میان تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، صدرنشین شود.
 
به گفته وی مجموع تعداد فعالیت‌ها و اردوهای جهادی در سال ۱۳۹۹، و همچنین تعداد جلسات ستادی به ترتیب ۲۱۰ فعالیت و ۱۳ جلسه بوده است، که این اعداد با اختلاف امتیاز بالا، بیشترین تعداد در مقایسه با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می باشد.
 
دکتر غلامی گفت: با همه گیری ویروس کرونا و شرایط پیش آمده از این بیماری که به تعطیلی دانشگاه ها، مجازی شدن آموزش و عدم حضور دانشجویان در فضاهای آموزشی انجامید ، این معاونت توانست با غلبه بر تمامی کمبود ها و با استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه، به این مقام دست یابد.
 
وی بیان کرد: این فعالیت‌ها با همکاری و مساعدت کارگروه اردو‌های جهادی از جمله بسیج جامعه پزشکی انجام پذیرفت که حرکتی جمعی و خدا پسندانه بوده است.
 
دکتر غلامی افزود:این حرکات جهادی و مومنانه، با حضور پر رنگ گروه‌های دغدغه مند جهادی از جمله پزشکان متخصص و دانشجویان و با انجام فعالیت ها و خدمات بهداشتی و درمانی، ویزیت، شناسایی، پیگیری اقدامات درمانی انجام شده برای افراد نیازمند، توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاک میان افراد مستضعف و آسیب دیده استان، به ویژه نقاط محروم و روستاهای دور افتاده، انجام گرفت.
 
وی گفت: اینجانب ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاد‌گرانه مدیریت فرهنگی دانشگاه، و سایر نهادهای مرتبط، امید دارم با حضور پر‌رنگ دانشجویان مستعد و پویا، و استفاده از تمام منابع و ظرفیت‌های دانشگاه همواره بتوانیم در صحنه خدمت رسانی به نیازمندان، بیش از پیش قدم برداریم.
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
 
ID@k_healt
 
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید