اخبار

در چهار سال گذشته هر ۳ روز یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان به بهره برداری رسیده است

در چهار سال گذشته هر ۳ روز یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان به بهره برداری رسیده است
 
 
رییس دانشگاه روز پنجشنبه در نشست پروژه های عمرانی عنوان کرد: در چهار سال گذشته هر ۳ روز یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان به بهره برداری رسیده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی گفت: توسعه متوازن و موزون در همه زمینه ها هدف و برنامه ما در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه بوده است و در این مدت همه معاونتها تلاش کردند که با هم پیشرفت کنند .
 
وی اظهار داشت:علی رغم مشکلات فراوان ، خوشبختانه تعداد  ۵۳۷ پروژه در مدت چهار سال یعنی سال ۱۳۹۶ تا پایان ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده است که شامل پروژه هایی همچون خانه های بهداشت تا پروژه های عظیم و  بیمارستان‌های بزرگی بوده که بسیار چشمگیر است.
 
دکتر مرادی افزود: ورود حجم بسیار زیاد و بی سابقه تجهیزات به استان در این مدت موجب خرسندی خادمان درمان مردم گردید ، وقتی نتیجه این اقدامات را در بهبود و رفاه حال مردم می بینیم بسیار دلپذیر است و در این مسیر رضایت مردم و آسودگی وجدان برای ما کافیست.
 
رئیس دانشگاه بیان کرد:کاستی ها ممکن است همیشه وجود داشته باشد و منکر آن نیستیم ، اما افکار عمومی در خصوص اقدامات این چهارسال تیم دانشگاه قضاوت خواهند کرد .
 
وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم تعریف پروژه جدید ، سیاست دانشگاه در زمینه فعالیت‌های زیرساختی و عمرانی است گفت: اکنون بیش از ۵۰ پروژه در حال تکمیل و در دست اجرا است.
 
وی با تاکید بر اینکه تامین اعتبار این پروژه ها با اولویت پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بیشتر، در دستور کار مدیریت مالی قرار گیرد از همه بخش های دانشگاهی که در زمینه این موفقیت چشمگیر تلاش کرده اند صمیمانه سپاسگزاری کرد.
 
 
ID@،k_health
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید