اخبار

حمایت از سلامت/ استاندار کرمانشاه در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی

حمایت از سلامت/ استاندار کرمانشاه در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی
 
 

جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه تتشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه استاندار کرمانشاه گفت: برای بنده باعث افتخار و خوشحالی است که برای عرض خداقوت خدمت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده ام.

 
مهندس بازوند گفت: من در استان‌های مختلف کشور به واسطه شغلم با دانشگاه های علوم پزشکی بسیاری از نزدیک‌ کار کرده ام ، اما بدون اغراق در هیچ استانی همانند تیم عملگرا، کارآمد، مردمی، متواضع و نجیب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ندیده ام.
 
وی اظهار داشت: در چند سال اخیر در کرمانشاه بحران های متعددی را با تلاش پشت سر‌ گذاشتیم که نشان از همدلی و مدیریت مطلوب خصوصا در حوزه بهداشت و درمان دارد.
 
وی گفت:در این بحران ها همواره دانشگاه در خط مقدم بوده؛ خصوصا اقدام بی‌نظیر دانشگاه در زلزله هرگز فراموش نمی شود که با ایثار، فداکاری و عملکرد جهادی به ثبت رسید.
 
استاندار کرمانشاه گفت: در بحران ها بروز حواشی ، موجب ایجاد چالش های بزرگی می‌شود اما به واسطه مدیریت و اقدامات به موقع و آینده نگر مجموعه دانشگاه ، هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد.
 
وی عنوان کرد: در اپیدمی کرونا نیز مجموعه سلامت استان با از جان گذشتگی و فداکاری وصف ناپذیر عملکرد قابل قبولی داشتند که مورد تایید ستاد ملی کرونا نیز بود و بارها مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
استاندار کرمانشاه همچنین گفت: تیم مدیریتی دانشگاه به اندازه ای کارامد، قوی، لایق و هماهنگ است که معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از میان معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب و منصوب شد.
 
همچنین دکتر مرادی رییس دانشگاه نیز حضور استاندار کرمانشاه را در دانشگاه نشان دهنده توجه ایشان به مجموعه سلامت استان است.
 
به گفته وی در حوزه تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای رتبه هشتم کشور و در بین دانشگاههای تیپ دو که بیش از ۲۰ دانشگاه حضور دارند موفق به کسب رتبه اول شده است.
 
دکتر مرادی گفت:در بخش فناوری رتبه سوم کشور را داریم، آزمایشگاه جامع در حال راه اندازی است و هم اکنون دو پژوهشکده در دانشگاه به تصویب رسیده و پژوهشکده سوم نیز در حال انجام است که با راه اندازی آن پژوهشگاه دانشگاه که ارزش آن برابر یک دانشگاه است، ایجاد خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: در بخش آموزشی در این مدت شش رشته PHD، شش رشته کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی و همچنین دانشکده توانبخشی به مجموع دانشکده ها اضافه شده و از نظر جذب دانشجویان بین الملل بعد از دانشگاه تهران رتبه دوم را داشته و در حال حاضر بیش از ۶۵۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.
 
دکتر مرادی گفت: در بخش درمان از سال ۹۶ و بروز زلزله درگیر بحران های متعدد از جمله کرونا بوده ایم که نقش درمان در تمامی این بحران ها قابل تقدیر است.
 
وی افزود:  احداث مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ظرفیت ۷۰ تخت به زودی آغاز می شود.
 
به گفته رئیس دانشگاه:  در این مدت ۷۰۰ پرستار به مجموعه پرستاری استان افزوده شده و رتبه اول پرستاری را به دست آورده ایم.
 
 وی گفت:در تقویت زیرساخت ها احداث هفت کلینیک ویژه، راه اندازی بیمارستان موقت ثلاث باباجانی، مرکز اینترنشنال رادیولوژی بیمارستان امام رضا(ع) با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در درمان بیماران سکته حاد مغزی، بیمارستانهای پاوه، سرپل ذهاب و اسلام اباد غرب به انجام رسید.
 
دکتر مرادی گفت: در حوزه بهداشت که نقش پیشگیرانه در کلیه بحران ها را داشته هفت آزمایشگاه مرجع و ۶۰ مرکز خدمات دندانپزشکی راه اندازی سده است.
 
به گفته وی در چهار سال اخیر احداث ۵۳۷ پروژه واحد حوزه سلامت در استان به بهره برداری رسیده و ۵۹ پروژه تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای از جمله دستگاه اکسیژن ساز، پت اسکن، آنژیوگرافی بای پلن، سی تی اسکن و تجهیزات تخت آی سی یو وارد استان شده است.
 
وی اظهار داشت:  در این مدت ۱۵۰ میلیارد تومان تهاتر انجام داده ایم و  ۳۶۰ میلیارد تومان از املاک دانشگاه از جمله بیمارستان سینا به دانشگاه برگردانده شد. 
 
دکتر مرادی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان خیرساز سرپل ذهاب، دانشکده دندانپزشکی و احداث بیمارستان روانسر و پارک علم و فناوری و همچنین MRI بیمارستان اسلام آباد غرب نیازمند حمایت و مساعدت جنابعالی دارد.
 
هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
 
 
 
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
 
 
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید