اخبار

سفر استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب/ آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه ای اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره)

سفر استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب/ آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه ای اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره)
 
 
عملیات اجرایی طرح توسعه اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب صبح امروز با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه شهرستان، فرماندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و مسوولین استانی و شهرستانی آغاز شد.
 
فاز ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی توسط وزارت راه و شهرسازی و تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به مردم به چرخه درمان بازگشت و سال گذشته با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح و امروز طرح  توسعه ای اورژانس این بیمارستان شروع شد.
 
فاز ۲ این بیمارستان پس از زلزله با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار۴۷۰ میلیارد ریال نیز تجهیز شد.
 
شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
 

 آغازهایی برای غرب 

دکتر مرادی رییس دانشگاه در سفر به غرب استان گفت: دو پروژه اورژانس جدید بیمارستان اسلام آباد غرب و احداث بیمارستان دالاهو صبح امروز با حضور استاندار و‌ نماینده مردم کلنگ زنی شد.
 
وی اظهار داشت: بیمارستان اسلام آباد غرب یکی از قطب های درمان استان بوده و تقویت آن برای دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
دکتر مرادی گفت: در این راستا عملیات اجرایی اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با متراژ ۱۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.
 
رئیس دانشگاه افزود: همچنین احداث بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان دالاهو که از‌ مطالبات مردم این دیار بود نیز در زمینی به مساحت یک هکتار و زیر بنای ۳۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۱۳ میلیارد ریال در فاز اول کلید خورد.
 
وی گفت:  امید است این پروژه ها بتوانند با دقت و سرعت پیش رفته و خدمت رسانی درمانی به مردم این بخش از استان را تقویت کنند.
 
 
🆔️@k_health
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید