اخبار

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود
 
دکتر روشنی معاون درمان دانشگاه و رئیس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت:این انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. 
 
به گفته وی تعداد حوزه های انتخابی استان در این دوره ۷ حوزه بوده که بجز حوزه  شهرستانهای جوانرود و ثلاث که انتخابات آن بصورت میان‌دوره‌ای برگزار خواهد شد، در مابقی حوزه ها انتخابات بر اساس برنامه مقرر برگزار می شود.
 
وی اظهار داشت:در حوزه‌ انتخابیه هرسین، صحنه و بیستون ۱۸ کاندیدا، در حوزه انتخابیه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب ۱۸ کاندیدا، حوزه انتخابیه سنقر و کنگاور ۲۲ کاندیدا، حوزه انتخابیه پاوه و روانسر ۱۷ کاندیدا، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ۲۳ کاندیدا و در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۵۳ کاندیدا جهت انتخاب به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی حضور دارند. 
 
به گفته وی ساعت آغاز انتخابات از ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۵ تیر ماه بوده که این زمان با صلاحدید هیات نظارت بر انتخابات تا ۲ ساعت قابل تمدید خواهد بود. 
 
دکتر روشنی گفت: برای شرکت در این انتخابات ارائه کارت نظام پزشکی یا نامه تایید عضویت در نظام پزشکی ضروری می باشد، در غیر اینصورت امکان اخذ رأی بر اساس آیین‌نامه انتخابات وجود ندارد. 
 
وی افزود:بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه تجمع در اطراف و یا داخل حوزه‌های انتخابات ممنوع می‌باشد. 
 
معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه زمان قانونی تبلیغات ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ ( ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات) به پایان رسید. گفت:  در صورت عدم رعایت از طرف هریک از کاندیداها،با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 
 
وی افزود: نصب هرگونه تبلیغات در حوزه های اخذ رأی و استفاده از امکانات دولتی جهت تبلیغات ممنوع می‌باشد. 
 
دکتر روشنی با اشاره به اینکه تجمع به هر عنوان در شعب اخذ رأی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد گفت:  هرگونه تصویر برداری و عکسبرداری از برگه رأی و  همچنین استفاده از تلفن همراه در حوزه‌های اخذ رأی نیز  ممنوع می باشد.
 
وی تاکید کرد: اعضای نظام پزشکی صرفا در شهرستان محل فعالیت خود امکان رأی داشته و حق شرکت در حوزه ی دیگری را ندارند.
 
 
🆔@k_health
 
 
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید