اخبار

تقدیر رئیس دانشگاه از حضور پرشور جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی استان/ پیام تبریک رئیس دانشگاه به منتخبین این انتخابات

تقدیر رئیس دانشگاه از حضور پرشور جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی استان/ پیام تبریک رئیس دانشگاه به منتخبین این انتخابات
 رییس دانشگاه در پیامی ضمن تبریک به منتخبین انتخابات نظام پزشکی استان، از حضور پرشور جامعه پزشکی در این انتخابات تقدیر کرد:
 
                      "به نام خدا" 
 
حضور و مشارکت چشمگیر و امید بخش اعضای محترم سازمان نظام پزشکی در هشتمین دوره انتخابات ، ستودنی و ارزشمند بوده و نوید شادابی و طراوت ییشتر در این تشکل صنفی موثر را با خود به همراه دارد.
 
بدینوسیله ضمن تقدیر از تلاش های اعضای محترم هیات مدیره قبلی و تبریک به منتخبان دوره هشتم برای جلب نظر و پشتوانه قوی اعتماد همکاران، از خداوند بزرگ برای آنان موفقیت و سربلندی خواستارم.
 
همچنین لازم می دانم از تلاش شبانه روزی اعضای محترم هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات و‌ کلیه مدیران و دست اندرکاران برپایی منظم و سالم انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
 
امیدوارم اعضای منتخب با توان و انگیزه مضاعف در جهت تقویت و حمایت از جامعه پزشکی و نیز برقراری ارتباط دوسویه مردم و اعضا ، موفق عملکرده و نتایج زحمات آنان منجر به آثار مثبت و اثربخشی باشد.
 
مجموعه دانشگاه علوم پزشکی افتخار دارد با منتخبان جامعه پزشکی همکاری لازم را در جهت ارتقای برنامه ها ، خدمات و ... معمول نماید.
 
                           دکتر مرادی
                         رئیس دانشگاه
 
🆔@k_health
 
 
۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید