اخبار

تقاضای استاندار از مردم کرمانشاه: در مراسم عزا و عروسی و اجتماعات شلوغ حضور پیدا نکنید

تقاضای استاندار از مردم کرمانشاه: در مراسم عزا و عروسی و اجتماعات شلوغ حضور پیدا نکنید

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، اظهار داشت: از مردم انتظار داریم از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد کرونا، گفت: موج پنجم کرونا از شرق کشور آغاز شده و به مرکز و غرب کشور و استان‌های همسایه کرمانشاه هم رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه نیز درگیر این موج تازه شده، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه حداقل دو تا سه هفته دیگر درگیر موج پنجم کرونا است و اگر طی این مدت مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند شاهد کاهش تعداد موارد فوتی خواهیم بود، در غیر اینصورت هزینه های سنگین و غیرقابل جبرانی به استان وارد می شود.

با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی اظهار داشت: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان، از شرکت در مراسم‌ عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند و به ویژه از غذا خوردن در فضاهای بسته مانند رستوران ها پرهیز کنند.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: شب گذشته یک بازدید میدانی از سطح شهر داشتم و متاسفانه وضعیت رعایت پروتکل‌ها مناسب نیست.

بازوند گفت: کادر درمان بیش از ۱۸ ماه است که به شکل شبانه‌روزی درگیر درمان بیماران کرونایی هستند، لذا از مردم تقاضا داریم در راستای کمک به این عزیزان، پروتکل ‌های بهداشتی را رعایت کنند.




۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید