اخبار

"پنجمین رویداد ایده شو سلامت" در محل کارخانه نوآوری استان برگزار گردید

"پنجمین رویداد ایده شو سلامت" در محل کارخانه نوآوری استان برگزار گردید

"پنجمین رویداد ایده شو سلامت" مربوط به «دوازدهمین فراخوان طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی» در روز شنبه، 26تیرماه درحالی برگزار شد که برای اولین بار در استان کرمانشاه یک شرکت خصوصی میزبان یک رویداد دولتی بود.

در این مراسم که در محل کارخانه نوآوری کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، رئیس پارک علم و فناوری استان، مدیران ارشد شرکت نیروی غرب، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رییس مرکز رشد فناوری سلامت و مدیران فناوری دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید، از مجریان طرح ها، داوران علمی و سرمایه گذاران دعوت به عمل آمد تا در گفتمانی برنامه ریزی شده رودروی یکدیگر بنشینند و ایده ها را از منظر علمی و اقتصادی به چالش بکشند.

از مهم ترین دستاوردهای این رویداد جذاب می توان به سرمایه گذاری بر روی 6 طرح از 9 طرح مطرح شده در این رویداد نام برد، که 3 طرح آن توسط مهندس بهادری رئیس هیئت مدیره شرکت نیروی غرب و 3 طرح دیگر تا سقف یک میلیارد ریال توسط دکتر آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان، مورد حمایت قرار گرفت.

در این مراسم مهندس حسینی مدیرعامل شرکت نیروی غرب پس از معرفی کارخانه نوآوری کرمانشاه و نقش موثر آن در پیشرفت استان در حوزه فناوری به اهمیت ارتباط بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد. همچنین در پایان مدعوین این مراسم از کارخانه نوآوری در قالب یک تورفناوری بازدید به عمل آوردند.


۳ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید