اخبار

هشدار شدید اعضای ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه/ روزهای سختی پیش رو داریم

هشدار شدید اعضای ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه/ روزهای سختی پیش رو داریم
 
 
▫️به نام خدا▫️
 
مردم شریف استان کرمانشاه 
 
سلام علیکم ؛ با آرزوی صحت و سلامت برای همگان ، توجه شما را به مطالب زیر جلب می نماییم و امیدواریم به نکاتی که از سر دلسوزی عنوان گردیده است ،  به دقت عنایت و توجه نمایید🔻
 
♨️  ۱۷ ماه است که فرزندان شما با عنوان "مدافع سلامت" ، شبانه روز در خط مقدم به جنگ با ویروس مهاجم و قاتل کرونا برخاسته اند و خدا می داند چه سختی ها و خطراتی را به جان خریدند تا به وظیفه سازمانی و انسانی خود که همانا نجات جان انسانهاست عمل کنند و نیک می دانید که در این راه تعداد بسیار زیادی از آنان دچار بیماری شدند و جمعی از بهترین هایمان نیز در این راه، جان عزیزشان را باختند.
 
♨️ ۱۷ ماه است که دلگرمی مدافعان سلامت ، شما بزرگواران هستید که با رعایت دستورات بهداشتی ، حجم بیماران را به بیمارستانها کم کنید و اجازه دهید تا بهترین خدمت به بستری شدگان ارائه شود و انصافا هم در مقاطع مهمی، جانانه به یاری مدافعان سلامت و سلامت خود و خانواده تان شتافتید .
 
♨️ ۱۷ ماه است در موج های وحشت آور ، شاهد مرگ هم استانیهای عزیزمان بودیم و زجرها و رنج های غیر قابل تصور مبتلایان را از نزدیک شاهد بودیم و دیدیم چگونه این بیماری عجیب ، جان بزرگان و حتی جوانان نجیب ما را  ناجوانمردانه گرفت و داغ آنان را بر دلهای عزیزانشان نشاند.
 
♨️ اما حال که این ۱۷ ماه تحمل کرده ، سختی و کلافگی ماسک زدن را به جان خریده و از دوستان و عزیزانتان دوری کردید ( در حالی که برای لحظه ای دیدارشان مشتاق بودید) ، در این مدت  فراغ و مرگ عزیزان را به تنهایی تحمل کرده ،  شادی های تان را نتوانستید با دیگران به اشتراک بگذارید و خسارات اقتصادی ، روانی ، اجتماعی و ... را تحمل کردید تا سپر محافظ خود و دیگران باشید، شایسته نیست که همه چیز را رها کنید !
 
♨️اکنون از شما خواهشمندیم که کوتاه نیایید ، در رعایت دستورات بهداشتی سستی نکنید،  در ماسک زدن بی توجهی نکنید و در دوری از دیگران جدی باشید که وضعیت بسیار خطرناک و تهدید سلامت و جان شما کاملا نزدیک است. 
 
♨️ خبرهای تلخ اوج گرفتن و افزایش بستری در بیمارستان ها،  مرگ های عزیزان و گرفتاری خفه کننده و دردآور بیماری از یک طرف و از طرف دیگر خبر تلخ تر رها کردن پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه ، جان ما مدافعان سلامت را آزرده کرده و وحشت روزهای سخت  پیش رو را در وجودمان ریخته است 
 
♨️ متاسفانه حالا که همه نوع تجمع و دورهمی، عروسی ، عزا ، جشن تولد ، مراسم مختلف اداری ، آیینی ، فرهنگی و ... برگزار می گردد،  همه اماکن و سالن ها و تالار ها و بازارها باز و دایر است و حالا که در خیابان ها با معدود افرادی که ماسک بر صورت دارند ،مواجه می شویم ، راهی نمی ماند جز آنکه زخم خورده ، خسته و دلخور فریاد بر آوریم که هان ای مردم ، ای بزرگان،  ای مسولان ، این راه و این مسیر ما را به سرانجام استان‌هایی می رساند که تختی برای پذیرش ندارند و مرم استانمان را به ورطه ای می کشاند که هر روز شاهد پر پر شدن و به خاک سپردن جگر گوشه هایشان باشند.
 
♨️ ما به نمایندگی از هزاران مدافع سلامت استان،  در این نوشتار ، دغدغه،  دردمندی و هشدار جدی خود را به همگان ابلاغ می کنیم و کاملا جدی و البته دلسوزانه عرض کنیم که اگر از همین امروز رویه جامعه و بی توجهی به دستورات بهداشتی جای خود را به رعایت نکات بهداشتی ، کاهش تراکم جمعیت در کنار هم ، توقف برگزاری هر گونه مراسم و دوری گزینی از دیگران ندهد ، ممکن است به سمتی برویم که باید عزیزانمان را بر دست گرفته و به دنبال تخت و لوله تنفسی برای آنها در به در بگردیم و دست آخر برای همیشه داغدارشان شویم.
 
♨️ البته ما همه امکانات مان را بسیج کرده و می کنیم ، همه نیروها و بیمارستان‌های ما به حالت آماده باش در آمده اند ، لباس جانفرسای رزم را پوشیده ایم و به مصاف سخت رفته ایم ، اما تنها نمی توانیم بر این موج وهم آور غلبه کنیم . همت همگان را طلب می کنیم تا با هم،  از جان و زندگی خود و دیگران دفاع کنیم. 
 
♨️ برای اینکه ما شرمنده شما مردم عزیز استان نشویم یا خدای ناکرده نتوانیم بیماران نیازمند به تخت را بستری کنیم ، خواهشمندیم که این همراهی را به فردا موکول نکنید و همین امروز به صف مدافعان جان خود بپیوندید و به هر طریق ممکن، با ماسک زدن ، محدودکردن تردد و دورهم بودن و رعایت سایر نکات بهداشتی ، فرشته نجات خود و خانواده تان باشید.
 
🙏 به امید رهایی جهان از این بیماری و ویروس منحوس
 
✅ اعضای ستاد مدیریت کرونا 
دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه
 
☑ چهارم مردادماه ۱۴۰۰
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید