اخبار

مراکز‌ تجمیعی تزریق واکسن در تمامی ایام هفته حتی در روزهای تعطیل فعال می باشند

مراکز‌ تجمیعی تزریق واکسن در تمامی ایام هفته حتی در روزهای تعطیل فعال می باشند
 

 

 
 
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در وبینار متولیان حوزه بهداشت استان گفت: هیچ تجمعی برای دریافت واکسن کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان قابل قبول نیست و نوبت دهی باید به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه گفت: دکتر شکیبا گفت: در حال حاضر در شهر به افراد ۵۰ سال ، در روستاها ، افراد بالای۴۰ سال و در عشایر ۱۸ سال به بالا  گروه های هدف را تشکیل می دهد.
 
وی اظهار داشت: هیچ تعطیلی حتی در روز های تعطیل در مراکز تجمیعی نداریم و تمام تیم های واکسیناسیون باید در روزهای تعطیل هم فعال باشند وپذیرش و تزریق واکسن بایداز طریق سامانه سیب انجام شود.
 
به گفته وی در حال حاضر رکورد تزریق ۱۳۰۰۰ دُز واکسن در روز در استان کرمانشاه ثبت شده است و از تمام نیروهای بهداشتی فعال در اجرای واکسیناسیون در استان سپاسگزارم. 
 
دکتر شکیبا گفت: واکسیناسیون کاری مهم و اقدامی بزرگ در حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است ومدیران شبکه ها باید احساس مسئولیت مضاعفی داشته باشند و همچنان برای اجرای شایسته واکسیناسیون  با حداکثر ظرفیت همکاران بهداشتی اقدام نمایند.
 
وی عنوان کرد: در خصوص انجام واکسیناسیون سایر گروه های هدف اعلام شده از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی شهری ، ریلی، زندانیان، معلمان، خبرنگارها، بیماران دیابتی،کارکنان بانک،پرسنل شماره گذاری و تعویض پلاک، اساتید دانشگاه ها نیز باید دریافت لیست اسامی معرفی شده را از بالاترین مقام مسئول آن اداره استعلام گردد و پس برنامه ریزی لازم واکسیناسیون آنها در اسرع وقت انجام شود.
 
هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
🆔@k_health
 
 
۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید