اخبار

آغاز ثبت نام در سامانه "مدیریت دانش"

آغاز ثبت نام در سامانه "مدیریت دانش"


براساس اعلام دبیرخانه مدیریت دانش دانشگاه سامانه مدیریت دانش  به آدرس  km.behdasht.gov.ir در سطح وزارت بهداشت طراحی شده و در دسترس کارکنان میباشد.

لذا  به اطلاع کلیه ی پرسنل و مدیران زیر مجموعه و صاحب دانش و تجربه در دانشگاه می رساند  به منظور پشتیبانی و تسهیل اجرای فرایندهای مدیریت دانش  در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

ثبت مالکیت معنوی دانش بنام فرد دانشکار ، برخورداری از حداکثر 4 امتیاز برای ثبت هر تجربه در ارزشیابی سالانه کارکنان ، برخورداری از حداکثر 20 امتیاز در ارزشیابی سالانه کارکنان  و برخورداری از حداکثر 50 امتیاز در فرآیند ارتقا رتبه ( ارتقا به رتبه عالی ) از جمله مزایای ثبت دانش و تجربیات در این سامانه است.

از اهداف این سامانه می توان به استقرار مدیریت دانش در سازمانها به هدف ایجاد و توسعه شبکه های دانش و حافظه سازمانی ، ارتقا فرهنگ تبادل ، اشتراک و تسهیم دانش ، شناسائی، خلق ، نگهداری، تسهیم و استفاده مستمر از دانش سازمان ، شناسایی حوزه های دانشی ، کاهش هزینه های یادگیری از طریق انتقال تجارب کارکنان و ایجاد تیم های مدیریت دانش و انجمن های خبره گی فعال اشاره کرد.

مدیریت دانش فرایندی است سیستماتیک و مستمر که از طریق آن، دانش کارکنان و مدیران، شناسایی، خلق، نگهداری، تسهیم و به کار گرفته شده و منجر به یادگیری، نوآوری، توسعه فردی، توسعه تیمی و توسعه سازمانی میشود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مدیریت دانش به شماره 38377179 تماس حاصل نمایند.



 





۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید