اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: هفته‌های آینده با افزایش شدید مبتلایان کرونا مواجه می‌شویم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:  هفته‌های آینده با افزایش شدید مبتلایان کرونا مواجه می‌شویم

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: با روند جاری در افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌ها و مرگ و میر در استان بر اثر ابتلا به کرونا، هفته‌های آینده با افزایش شدید موارد مواجه خواهیم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه سیر صعودی دارد، گفت: هنوز در ابتدای پیک پنجم بیماری قرار داریم و به احتمال زیاد در چند هفته آینده با تعداد زیاد بیماران بستری، سرپایی و مرگ و میر مواجه خواهیم شد.

وی افزود: از دلایل افزایش بیماران و آغاز پیک پنجم کرونا، تجمعات ناشی از انتخابات شورای شهر، مراسم‌های عزا و عروسی و دورهمی‌ها و میهمانی‌ها است.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: در اکثر استان‌ها وضعیت بیماری نسبت به پیک چهارم بالاتر است و در حال نزدیک شدن به آمار پیک سوم هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: می‌بایست آمادگی لازم در خصوص تامین دارو، تجهیزات پزشکی و تخت‌های بستری داشته باشیم تا از کرونا عقب نمانیم.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست بر استفاده از ظرفیت تمام بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید تاکید کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی تمامی عمل‌های الکتیو (غیر فوری) در بیمارستان‌های جنرال استان لغو می‌شود.

۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید