اخبار

استاندار کرمانشاه: در شرایط خطرناک و سختی قرار داریم

استاندار کرمانشاه:  در شرایط خطرناک و سختی قرار داریم

 

استاندار کرمانشاه: با ورود به پیک پنجم کرونا در شرایط کلاملا بحرانی به سر می‌بریم و این وضعیت در روز‌های آینده نیز سخت‌تر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت کرونای استان گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان و سرعت بسیار بالای این بیماری هم اکنون نیمی از تخت‌های کرونایی استان پُر شده و در شرایط خطرناک و سختی قرار داریم.

وی افزود: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در روز‌های آینده ما بقی تخت‌ها نیز پر خواهد شد و نهایتا ظرف ۱۵ روز تا یک ماه آینده شمار فوتی‌ها هم افزایش چشم گیری پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه به تجمع برخی هیأت‌های مذهبی در برگزاری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت:همه ما از ارادتمندان امام حسین (ع) هستیم، ولی افرادی که نسبت به رعایت اصول بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند، مصداق بارز حق الناس است و اداره تبلیغات اسلامی استان باید برخورد جدی با هیأت‌های متخلف داشته باشد و اجازه فعالیت به ان‌ها ندهد.

بازوند تاکید کرد: افرادی که مشکوک به بیماری کرونا هستند نباید در مجالس عزاداری شرکت کنند چرا که این کار باعث می‌شود جان همه عزاداران به خطر بیافتد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا درب آرامستان‌های استان از فردا بسته خواهد شد.

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید