اخبار

راه اندازی کلینیک ها و درمانگاه های سرپایی در بیمارستانهای جنرال درگیر کرونا در استان

راه اندازی کلینیک ها و درمانگاه های سرپایی در بیمارستانهای جنرال درگیر کرونا در استان
 
معاون درمان دانشگاه:با وجود روند افزایشی بیماری کرونا در استان انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تعداد بستری ها در بیمارستانهای استان مواجه شویم.
 
به گزلرش روابط عمومی دانشگاه دکتر روشنی گفت:با افزایش موارد بستری در هفته های آینده بیمارستانهای دانشگاهی توان ارائه خدمات به تمام بیماران کرونایی و پوشش کامل آنها را نخواهند داشت وبه همین خاطر از بیمارستانهای غیر دانشگاهی و خصوصی استان جهت اختصاص بخش های ویژه برای درمان بیماران کرونایی کمک خواهیم گرفت.
 
وی اظهار داشت:راه اندازی کلینیک ها و درمانگاه های سرپایی در بیمارستانهای جنرال و درگیر کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی  نقش بسیار مهمی در کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان خواهد داشت. 
 
به گفته وی در حال حاضر کلینیک های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان های فارابی ،گلستان،۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع)راه اندازی شده است و خدمات مورد نیاز به بیماران کرونایی ارائه می شود و با فعالیت این مراکز تعداد مراجعین به بیمارستانها نیز کاهش چشم گیری خواهد داشت.
 
دکتر روشنی گفت:بستری ها و اعمال جراحی الکتیو و غیر اورژانسی در بیمارستانها متوقف شده است و تمام ظرفیت و توان در بیمارستانها بر روی درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.
 
وی افزود:در بحران کرونا بیمارستانهای غیر دانشگاهی همواره همراه ما بوده اند و انتظار داریم در روزهای آینده نیز که با افزایش آمار بستری ها مواجه خواهیم شد بیش از گذشته با دانشگاه همکاری داشته باشند تا در درمان بیماران کرونایی با مشکل مواجه نشویم.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
 
 
۲۵ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید