اخبار

مردم به منظور کنترل و بهبود اوضاع از حضور در اجتماعات خودداری کنند

مردم به منظور کنترل و بهبود اوضاع از حضور در اجتماعات خودداری کنند

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: مردم به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم خروج از منزل از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

دکتر محسن مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب در رنگ بندی اعلام شده جدید همچنان قرمز است و آمار مبتلایان به ویروس کرونا شامل بیماران مثبت سرپایی، افراد بستری و بیماران بدحال رو به افزایش است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سیرپل ذهاب گفت: از مردم شهرستان سرپل ذهاب می خواهیم در این تعطیلات تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و از برگزاری و حضور در مراسمات تجمعی و میهمانی و دورهمی ها اجتناب کنند.

دکتر مرادی گفت: افراد همچنین در صورت حضور در مجالس عزاداری تنها در مراسماتی که در فضای باز برگزار می شود با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک و دستکش بهداشتی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: قرنطینه شدن و در منزل ماندن و عدم خروج از منزل جز در موارد ضرورت، امروز تنها راه ایمن در برابر ویروس کرونا است و از مردم می خواهیم اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون در ایمن سازی افراد بسیار موثر است، گفت: واکسیناسیون در شهرستان در حال انجام است و براساس شرایط سنی هم اکنون افراد بالای ۴۰ سال بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است و امیدواریم مردم با استقبال از طرح واکسیناسیون سریعتر نسبت به دریافت دوز اول و دوم اقدام نمایند.

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید