اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز پزشک
 رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت:
 
                      "به نام خدا"
 
زادروز حکیم و طبیب بزرگ ایرانی ابو علی سینا به عنوان روز پزشک نام‌گذاری شده است، تا همه ساله ، نگاه جامعه به قشری معطوف شود که به اذن پروردگار ، نجاتگر و جان بخش بوده و همگام با مسیر سلامت مردم، زندگی خود را ترسیم کرده اند.
 
پزشکان که با سختی های فراوان ، کسب علوم مختلف و تمرین مهارتهای لازم، پای در راه درمان می گذارند، به عنوان امین مردم، مورد وثوق آنان بوده و در هر زمان و مکانی چه در رخت سپید طبابت یا غیر از آن، عنوان معتمد و مشاور مردم را با خود به همراه دارند، به گونه ای که زندگی آنان تمام و کمال با این شغل عاشقانه، پیوسته و ممزوج شده است.
 
این فرشتگان نجات و یاوران حیات ،در طی ۱۸ ماه گذشته در صف مقدمی ایستادند که پایداری در آن و ماندگاری بر آن پیمان، اراده قوی، از خودگذشتگی بزرگ و شجاعت کم نظیر طلب می نمود و اکنون جامعه بیش از پیش به این باور نشسته است که پزشکان در کنار سایر رده های بهداشتی و درمانی، مدافعان حقیقی مردم و پاسداران جان بر کف سلامت آنان هستند.
 
این پیام خطاب به همه پزشکان عزیزی است که در جای جای استان، در بخش های بیمارستانی و بهداشتی، در مطب ها و کلینیک ها و در روستاها و شهرهای دور، جانانه خدمت می کنند. آنان که با هر سختی و مرارتی، اما با اندیشه، اعتقاد و احساس عمیقی که نسبت به حفاظت از سلامت مردم دارند و از دوران دانشجویی در درون شان جوانه زده و تبدیل به یک درخت تنومند و سایه گستر از ارزش جان انسان ها شده است ، به درمانگری مشغولند.
 
 با تبریک این روز و مناسبت فرخنده ، اذعان می دارد  که خدمت بزرگ شما عزیزان، با هیچ پاداش مادی و هیچ پیام و تقدیری قابل جبران نیست و حقیقتا نمی توان ارزشی بر این کار پر قدر گذاشت، اما امیدواریم خداوند به پاس این مجاهدتها ، همواره شما و خانواده عزیزتان را در سایه الطاف خود، در کمال خوشبختی و سلامت نگاه دارد و طعم شیرین زندگی، همواره در کام شما ماندگار مانده و به هیچ تلخی نیالاید.
 
                            دکتر مرادی 
                          رئیس دانشگاه
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
 
 
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید