اخبار

توزیع دارو‌های کرونا در ۵۰ داروخانه منتخب شهر کرمانشاه

توزیع دارو‌های کرونا در ۵۰ داروخانه منتخب شهر کرمانشاه
 
 
 دکتر محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: در پیک پنجم کرونا دارو‌های این بیماری در ۵۰ داروخانه منتخب شهر کرمانشاه توزیع می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: همچنین در هر یک از شهرستان‌های استان نیز یک داروخانه برای توزیع دارو‌های کرونا مشخص شده است و ۳۰ تا ۴۰ داروخانه روزانه که نزدیک مطب متخصصان عفونی، داخلی و ریه قرار دارند برای سهولت دسترسی بیماران، دارو‌های کرونا را توزیع می‌کنند.
 
 به گفته وی مراکز بستری موقت برای بیمارانی که طبق نظر پزشک معالج نیاز به تزریق رمدسیویر دارند، اما نیاز به بستری ندارند راه اندازی شده است. این مراکز بستری موقت در بیمارستان‌های گلستان، امام رضا (ع) و ارتش راه اندازی شده است.
 
تا کنون توزیع داروی کرونا خارج از شبکه رسمی نداشته ایم و با نظارت‌های مستمر، دارو‌های بیماران کرونایی تنها در داروخانه‌های منتخب توزیع می‌شود و فروش این داروها در بازار آزاد ممنوع است.
 
دکتر محمدی گفت: در حال حاضر بیشترین دارویی که برای بیماران سرپایی تجویز می‌شود قرص فاویپیراویر است که تحویل داروخانه‌های منتخب می‌شود و برای بیمارن بستری نیز داروی رمدسیویر کاربرد بیشتری دارد.
 
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
 
 
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید