اخبار

چه گروهی از مادران باردار می توانند واکسن بزنند؟

چه گروهی از مادران باردار می توانند واکسن بزنند؟
 
 
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز واکسیناسیون مادران باردار در استان گفت: در حال حاضر مادران باردار ۳۵ سال به بالا می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، شاه آبادی با بیان اینکه مادران باردار باید از هفته ۱۲ به بعد برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، گفت: علاوه بر مادران باردار بالای ۳۵ سال، مادران باردار فعال در مشاغل پر خطر و هم چنین مادران بارداری که همسرشان در مشاغل پر خطر فعالیت می‌کند، می‌توانند واکسن کرونا بزنند.
 
وی افزود: هم اکنون گروه‌های سنی ۱۳۶۰ به قبل در شهرها، ۱۳۷۰ به قبل در روستا‌ها و ۱۸ سال به بالا در عشایر و مشاغلی که از طرف وزرات بهداشت معرفی شده اند، در نوبت واکسیناسیون هستند.
 
شاه آبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود واکسن کرونا در استان نداریم و همه گروه‌هایی که اعلام شده اند نوبتشان محفوظ است و می‌توانند واکسن دریافت کنند.
 
معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه یادآور شد: تاکنون ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال استان دوز اول و ۱۸۳ هزار نفر نیز دوز دوم (۱۲ درصد جمعیت هدف) واکسن کرونا را دریافت کرده اند که برای قطع شدن چرخه انتقال ویروس کرونا این میزان باید به ۷۰ درصد برسد.
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید