اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: راه اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را کم می کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:  راه اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را کم می کند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: راه اندازی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه نگرانی ما را برای روز‌های آینده کم کرده و حضور این عزیزان باعث شده احساس تنهایی نکنیم و مامنی برای پشتیبانی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر مرادی در آیین بهره برداری از بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه گفت: در موج پنجم کرونا از لحاظ تعداد و سرعت و قدرت سرایت، بیماری رکورد‌های قبلی را شکسته است و افزایش بیماران در استان نگران کننده است‌.

وی با بیان اینکه در چهار موج قبلی با همکاری همگان بیماری پشت در‌های بیمارستان نماند، افزود: تخت‌های بیمارستانی و وجود فضا جهت بستری کردن بیمار بسیار مهم است و این بیمارستان نقش مهمی در تامین تخت‌های حال حاضر دارد.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: هر تخت فقط از نظر فیزیکی قابل ارزیابی نیست بلکه نیروی انسانی آن بسیار مهم است و عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهد تا ارائه خدمات به بیماران فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان سیار سپاه یک بیمارستان کامل و مهم است و از لحاظ فیزیکی، ارتفاع مناسب، تخت کافی و مجهز، اتاق‌های عمل و امکانات تأسیساتی و تشخیصی بسیار خوب نگرانی‌های ما را برای روز‌های آینده کم می‌کند.

دکتر مرادی افزود: از همکاری‌های بهداری نیروی زمینی سپاه و همه عزیزان در استان و کشور که برای آماده سازی این بیمارستان تلاش کرده اند، صمیمانه تقدیر می‌کنم.

 

۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید