اخبار

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه روز داروسازی را تبریک گفت

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه روز داروسازی را تبریک گفت
 
 
به نام خدا 
 
 در میان مناسبت های اوایل شهریورماه،  پنجم این ماه، بزرگداشت زکریای رازی و روز داروسازی است. روز همکاران عزیز و یاوران اصلی سلامت جامعه.
 
 ریشه دانش داروسازی با تحقیق و کنکاش گره خورده است و حاصل قرن ها آزمایش و کوشش، منجر به گنجینه عظیم و موثری برای مداوای انواع بیماری ها شده است.
 
 در زمان حاضر نیز بر اساس ذات علوم تجربی و نیز مقتضیات و نیازهای جدید ، به ویژه بروز پدیده شوم کرونا ، این تحقیقات و تلاش ها همچنان ادامه دارد و امید غلبه بر بیماری های مختلف از جمله بیماری های نوپدید را به جامعه تزریق می کند.
 
 نقش دار‌وسازان جدا از این جدیت قابل احترام ، در این بازه زمانی پر زحمت ، در جهت تامین و توزیع دارو برای درمان بیماران به ویژه مبتلایان به کووید ، شایان تقدیر و سپاسگزاری است. 
 
شبکه وسیعی در استان ، البته بدون ادعا و یا هیاهو از برآورد تا تامین ، توزیع و مصرف داروی بیماران، اعم از بیماران بستری یا سرپایی ، شبانه روز تلاش می کند و این تلاش ها،  تاکنون باعث شده است که با مشکلات کمتری در زمینه تامین دارو در استان مواجه شویم.
 
 ضمن تبریک این روز ارزشمند، با قدرشناسی و به پاس فعالیتهای همه داروسازان و همکاران عرصه دارو ، از خداوند بزرگ برای آنان تندرستی و سعادت آرزو می نمایم.
 
دکتر مرادی 
رئیس دانشگاه
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید