اخبار

افزایش ۶ برابری میانگین فوت در اثر کرونا و چهار برابر شدن میانگین بستری روزانه در هفته اول شهریور نسبت به تیر ماه در استان

افزایش ۶ برابری میانگین فوت در اثر کرونا و چهار برابر شدن میانگین بستری روزانه در هفته اول شهریور نسبت به تیر ماه در استان
 
 
مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: میانگین بستری های روزانه در هفته اول شهریور ماه به ۳۷۷/۵ نفر رسیده است و این در  حالی است که میانگین موارد بستری در مرداد ماه ۲۳۳/۰۶ و در تیرماه ۹۸/۵۲ نفر بوده است.
 
وی اظهار داشت: بر این اساس میانگین بستری روزانه در هفته اول شهریور ماه نسبت به مردادماه افزایش ۱/۶برابری و نسبت به تیرماه نیز حدود چهار برابر افزایش را نشان می دهد.
 
محمدی همچنین افزود: میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور ماه به ۹/۲۵ نفر رسیده است، میانگین تعداد موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در مرداد ماه ۵/۱ نفر و در تیر ماه ۱/۵۸نفر می باشد. 
 
محمدی گفت: بنابراین متاسفانه میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور ماه نسبت به مردادماه، نزدیک به ۲ برابر افزایش و نسبت به تیر ماه حدود ۶ برابر افزایش یافته است.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
 
 
۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید