اخبار

تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز درمانی استان برای مدیریت همه گیری کرونا به صورت روزانه در حال انجام است

تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز درمانی استان برای مدیریت همه گیری کرونا به صورت روزانه در حال انجام است
 
 
 دکتر شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به شرایط موجود و در راستای مقابله با بیماری کرونا توزیع کالا و اقلام کرونا در مراکز درمانی به صورت روزانه در حال انجام است .
 
وی اظهار داشت: روز گذشته ۳۰ عدد کپسول جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت  ابولفضل(ع) ناجا تحویل گردید.
 
به گفته او ۲۰ عدد کپسول و ۱۵ مانومتر به جوانرود تحویل داده شد ،همچنین تعداد ۱۵ عدد مانومتر  به کنگاور و ۲۰ عدد کپسول و ۱۵ مانومتر به سرپلذهاب تحویل داده شد و مابقی در روزهای شنبه و یکشنبه به این دو مرکز  تحویل داده می شود.
 
دکتر شیرزادیان افزود: تحویل مانومتر دو گیج به بیمارستان امام رضا (ع) و تحویل ۱۰ عدد کپسول، ۱۵ عدد مانومتر، ۱۰ تخته تشک، ۵ عدد پالس اکسی متر با کیفیت ایتالیایی و... به بیمارستان فارابی از دیگر اقداماتی است که طی دیروز و امروز انجام شده است.
 
وی گفت: تعداد ۱۵ عدد مانومتر و ۵ عدد کپسول نیز  به بیمارستان امام علی (ع) تحویل داده شد و مابقی اقلام مورد نیاز این بیمارستان هم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تحویل می گردد.
 
به گفته وی کار تعمیر اکسیژن ساز بیمارستان اسلام آباد غرب به پایان رسیده و دستگاه ۶۰۰  لیتری کانتینری دیروز به این بیمارستان تحویل گردید که پس از فراهم ساختن زیرساختهای لازم، نصب و به سرعت وارد مدار خواهد شد.
 
دکتر شیرزادیان گفت: دو‌مخزن اکسیژن در بیمارستان های امام رضا (ع) و فارابی طی شب گذشته وامروز شارژ شده است و در حال بستن تفاهم نامه ایی با شرکتها برای تامین مطمئن اکسیژن هستیم.
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا وواکسیناسیون است
🆔@k_health
 
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید