اخبار

تعداد بالای بستری‌های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده است

تعداد بالای بستری‌های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده است

استاندار کرمانشاه: متاسفانه روند بستری و فوت بیماران کرونایی در استان کرمانشاه در اوج قرار دارد و در زمینه شیوع این بیماری وضعیت خوبی نداریم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد کرونا گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم با تعداد بالای بستری‌های کرونایی در کرمانشاه بسیار نگران کننده استرعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کمک کنند تا از این موج سنگین عبور کنیم.

وی همچنین در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات در اربعین حسینی اظهار داشت: کشور عراق تا کنون کتبا موافقت خود را در این مورد اعلام نکرده است، اما با شرط موافقت طرف عراقی فقط کسانی می‌توانند به این سفر زیارتی بروند که هر دو دوز واکسن خود را تا پایان این هفته دریافت کرده باشند.

استاندار کرمانشاه درباره‌ی بازگشایی مدارس در استان نیز گفت: شورای آموزش و پرورش استان را در همین هفته تشکیل خواهیم داد و با در نظر گرفتن موافقت والدین، برای بازگشایی مدارس در اول مهر تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این نشست گفت: با ورود محموله ۱۸۰ هزار دوزی واکسن به استان هم اکنون همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان فعال است.

دکتر مرادی با اشاره اینکه روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود، افزود: این محموله برای مصرف تنها یک هفته استان کفایت می‌کند و باید منتظر دریافت محموله جدید که وارد کشور شده است، باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۳ دردصد جمعیت استان دوز اول واکسن و حدود ۱۹ درصد نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید