اخبار

دکتر ایمانی :سرانجام با انتخاب پیمانکار احداث بیمارستان ثلاث از سرگرفته می شود

دکتر ایمانی :سرانجام با انتخاب پیمانکار احداث بیمارستان ثلاث از سرگرفته می شود

 

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به انتخاب پیمانکار جدید بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث‌باباجانی گفت: عملیات احداث این بیمارستان بزودی از سرگرفته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فریبرز ایمانی افزود: در چهارمین مناقصه در ماه جاری یک شرکت پیمانکار برنده شد و پس از طی مراحل قانونی از جمله تایید کمیته فنی، بازرگانی و ارزیابی پیمانکار، بزودی با عقد قرارداد، شاهد شروع مجدد عملیات اجرایی این بیمارستان خواهیم بود که خبر خوبی برای ساکنان این شهرستان مرزی است.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم ثلاث‌باباجانی و دغدغه‌های نظام سلامت استان، بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان است که پس از زلزله آبان ماه سال ۱۳۹۶ متاسفانه دچار مشکلاتی شده بود.

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: پس از زلزله مذکور، چندین بار اسکلت اجرا شده بیمارستان، بررسی و پس از اطمینان از مقاومت و کیفیت سازه اجرا شده، نسبت به ادامه عملیات اجرایی بیمارستان اقدام شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه وقوع پس لرزه‌های فراوان در منطقه باعث کندی و اختلال در امر ادامه ساخت پروژه شد و باتوجه به تورم ناشی از تحریم ها، پیمانکار قادر به ادامه کار مطابق با قرارداد فی مابین نبود.

ایمانی گفت: لذا مطابق با تصمیمات شورای فنی استان، دانشگاه نسبت به خاتمه پیمان پیمانکار اولیه و برآورد کارهای باقی مانده اقدام کرد.

وی در پایان افزود: پس از آن در سه مرحله نسبت به برگزاری تشریفات مناقصه با اعتباری نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال اقدام کرد که متاسفانه با عدم استقبال پیمانکاران مواجه که سرانجام در چهارمین مناقصه پیمانکار برنده مشخص شد.

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید