اخبار

وزیر بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه تیپ یک کشور است

وزیر بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه تیپ یک کشور است
 
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور بیش از 500 استاد و شاخص هایی و توانمندیهای زیادی که دارد دانشگاه تیپ یک کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی افزود: یکی از برنامه های وزارت بهداشت کمک به انجام پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است چرا که این استان مرکز خدمات رسانی پزشکی به هموطنان در غرب کشور است.

دکتر عین اللهی بر اهمیت واکسیناسیون در کشور و خصوصا استان کرمانشاه تاکید و با بیان اینکه این کار نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا دارد.

دکتر عین الهی گفت: با همه گرفتاریهایی که کشورهای بیگانه برای ما ایجاد کردند اما امروز ما رکورد تزریق واکسن را با تزریق 7 میلیون و 90 هزار دوز در دنیا بعد از آلمان با 6 میلیون دوز شکستیم.


به گفته وی واکسن به مقدار کافی تهیه و تامین شده است و باید با مشارکت مردم واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.
 
دکتر عین الهی با بیان اینکه باید به سمت قرنطینه هوشمند و انجام واکسیناسیون برویم گفت: توجه به این موضوع می‌تواند زمینه حرکت مردم به سمت زندگی عادی  همچون مسافرت، زیارت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کند.
 
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واکسیناسیون مهمترین نقش را در کنترل بیماری کرونا دارد گ فت: خداراشاکریم با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم جهشی در تولید و واردات واکسن انجام شد.
 
دکتر عین الهی گفت: مرگ و میر مبتلایان به کرونا به عنوان تلخ‌ترین اتفاق برای مسئولان حوزه سلامت است و امروز مسئولان باید به حل مشکلات مردم توجهی ویژه داشته باشند.
 

وی کرمانشاه را دروازه کربلا و عبور دلها خواند و گفت: کرمانشاه مردم را عاشقانه به زیارت اباعبدالله بدرقه می کند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه شهر شهیدان دفاع مقدس است و نگینی ارزشمند درکشور است گفت: کرمانشاه شهر‌ی با پیشینه تاریخی، فرهنگی و حماسی است و مقاومت این استان در عرصه های مختلف بویژه دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است.
.
دکتر عین الهی گفت:همانگونه که شهید و بسیج و ... یک فرهنگ است امروز مدافع سلامت هم یک فرهنگ جدید است که با تقدیم بیش از 200 شهید مدافع سلامت مشخص شد هدف مدافع سلامت مادیات نبوده است.
وی افزود:دفاع مقدس جهاد فی سبیل الله بودکه توفیقی بود و درتاریخ ثبت شد و امروز نیز مدافع سلامت بودن هم یک توفیق است.
 
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید