اخبار

معاون استاندار: ظرفیت تزریق واکسن کرونا در استان بیش از ۷۰هزار دوز است

معاون استاندار: ظرفیت تزریق واکسن کرونا در استان  بیش از ۷۰هزار دوز است
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت تزریق واکسن دراستان تا 70 هزار دوز واکسن است گفت: ما تمام استان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهیم تا این ظرفیت حتی تا 100 هزار دوز فراهم شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیان کرد:نیروی انسانی محور اصلی بهداشت و درمان هستند و اجر معنوی که نصیب شان می شود یک موضوع مهم است اما امیدواریم با ورود وزیر محترم بهداشت پرداخت مطالبات آنها که از مهمترین انتظارات آنها است محقق شود و مورد تشویق قرار بگیرند و انگیزه آنها را افزایش دهد.
 
وی با بیان اینکه با مهربانی و روحیه ای که دکتر مرادی دارد هرکسی هم که حتی انگیزه ای نداشته باشد پای کار می آید گفت: از ایشان، معاونین و همکارانشان از مراکز درمانی گرفته تا خانه بهداشت های روستایی تشکر و قدردانی میکنم.
 
به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی مرکزیت درمانی غرب کشور است و استانهای همجوار از وضعیت ارائه خدمات درمانی استان رضایت کامل دارند. 
 
دکتر کریمی گفت:در طی این 19 ماهی که با کرونا درگیر بوده ایم با دشمنی روبرو شدیم که قابل رویت نیست اما کادر بهداشت و درمان ارزشمندترین گوهر وجودشان را که جان است در مقابل این دشمن نامرئی قرارداده اند.

  

وی با اشاره به اینکه تلاش گسترده ای در حوزه سلامت در استان صورت گرفته است گفت: زمانبر شدن این ویروس ، ضعف معیشتی، نرخ تورم و نرخ بیکاری در این استان باعث شده مردم خسته شوند و کار را سخت تر کند اما خوشبختانه تنها دستاوردی که پای همه ما را دراین راه قرص و محکم می کند تزریق واکسن است که نور امیدی ایجاد کرده است.
 
وی از وزیر محترم بهداشت که کرمانشاه را برای سفراستانی انتخاب کردند تشکر و قدردانی کرد.
_
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید