اخبار

روند بستری مبتلایان به کرونا در کرمانشاه کاهشی است

روند بستری مبتلایان به کرونا در کرمانشاه کاهشی است

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برخلاف آنچه در برخی رسانه های معاند عنوان شده روند مبتلایان بستری در بیمارستان‌های استان کرمانشاه که پس از عبور از قله پیک پنجم کرونا در نیمه شهریورماه کاهشی بوده است ، همچنان روند کاهشی دارد.

مهدی محمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به عنوان مثال در آغاز مهرماه تعداد هزار و ۲۷۱ بیمار با علائم کرونا در بیمارستانهای این استان بستری بوده اند که با ۱۵۱ مورد کاهش و به صورت میانگین روزانه کاهش حدود ۱۹ بیمار به هزار و ۱۲۰ بیمار رسیده است.

او گفت: در این مدت، ۲ شاخص بیماران بستری در بخش های آی سی یو و بیماران اینتوبه تغییر چندانی نداشته و میانگین حدود روزانه ۲۱۷ بیمار در این بخش ها بستری بوده اند.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد بیماران اینتوبه نیز از اول مهرماه تاکنون تغییر معناداری نداشته و به طور میانگین حدود ۴۷ بیمار در این شرایط، تحت مراقبت قرار داشته است.

محمدی اضافه کرد: در این استان شاخص بیماران بستری شده طی ۲۴ ساعت که در اول مهرماه تعداد هزار و ۲۷۱ بیماران بوده است، با ۱۳۱ مورد کاهش ،در روز گذشته به عدد هزار و ۱۴۰ بیمار رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستانها از قله پیک تاکنون در استان حدود ۲۸ درصد کاهش داشته است.

۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید