اخبار

به پویش من واکسن میزنم بپیوندید

واکسن
 

 دکتر محمد باقر حیدری رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: برای تشویق و ترغیب همگانی به انجام واکسن و کنترل بیماری کرونا، صمیمانه از تمام پزشکان و همکاران کادر بهداشت و درمان دعوت میکنم  به صورت نوشتاری و یا فایل صوتی و یا ترجیحا کلیپ تصویری به "پویش من واکسن میزنم"بپیوندید. 

 
وی افزود:لطفا همکاران و دوستان را به این پویش دعوت کنید و در فایل صوتی یا تصویری و یا نوشتاری خود بعد از جمله *من واکسن میزنم* یک جمله به عنوان دلیل این کار و یا یک جمله تشویقی استفاده نمایید.
 
به گفته ی او در حال حاضر *واکسن ستیزی* ، *واکسن گریزی* و *واکسن هراسی* تهدید نگران کننده ای برای رسیدن هر چه سریعتر به سطح واکسیناسیون حدود ۷۰ درصد میباشند.
 
دکتر حیدری گفت: اگر واکسن گریزان و واکسن هراسان توسط من و شما ، رادیو و تلویزیون، رسانه های نوشتاری ، خبرگزاریهای رسمی، دانشگاه های علوم پزشکی و محققین پزشکی به درستی هدایت نشوند و سوالات منطقی و نگرانی هایشان به درستی پاسخ داده نشود، با تحریک سودجویان و غرض ورزان به جنبشها و تشکلهای واکسن ستیز تبدیل میشوند.
 
وی افزود:  ما در خط اول درمان کرونا طلایه دار بودیم و امروز در خط اول پیشگیری نقش خود را به بهترین نحو ایفا خواهیم نمود و به سودجویان و غافلین فرصت نخواهیم داد که با غفلت خود جان عزیزانمان را به خطر بیندازند. 
 
وی گفت: سازمان نظام پزشکی بهترین محل برای عمومی شدن و کشوری شدن این پویش است. این پویش متعلق به فرد خاصی نبوده و  متعلق به سازمان نطام پزشکی است .
 
گفتنی است: همکاران می توانند محتواهای تولید شده را جهت انتشار به این آی دی بفرستند 
 

@kums24

https://t.me/k_healthmedia/2784

 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید