اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مهار کرونا همچنان ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مهار کرونا همچنان ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به دلیل عادی انگاری و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم، استان کرمانشاه جزو آخرین استانهایی است که از پیک پنجم کرونا خارج می شود.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر محمد مهدی گویا رییس مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت و تیم همراه او در بازدید از استان و بررسی عملکرد دانشگاه در مراکز بهداشتی درمانی در راستای مقابله با کرونا، اقدامات انجام شده در این خصوص را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطلوب ارزیابی و از عملکرد دانشگاه تقدیر کردند.

دکتر بابک صیاد رییس دانشکده پزشکی و متخصص بیماری های عفونی در این نشست افزود: از موج دوم به بعد شهرستانها در کنترل بیماری کووید و درمان بیماران خوب عمل کردند و با اقدامات و تلاش های صورت گرفته تعداد موارد اعزام به مرکز استان کاهش چشمگیری داشت .

وی گفت: در این مدت در راستای مقابله با کرونا و درمان بیماران کووید، از امکانات موجود در مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان ها به خوبی استفاده شد که عملکرد آنها قابل تقدیر است.

دکتر صیاد با اشاره به وجود مشکلاتی در کنترل بیماری افزود: باید با تشکیل کمیته های علمی مشکلات را به صورت علمی برطرف کنیم. از جمله مواردی که در مراکز درمانی باید رعایت شود این است که ورودی بیماران کرونا با غیر از کرونا باید جدا از هم باشند.

وی در پایان از تلاش بی وقفه همکاران کادر بهداشت و درمان در مهار بیماری کویید۱۹ تشکر کرد.
۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید