اخبار

استاندار کرمانشاه: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه پایین‌تر از میانگین کشور است

استاندار کرمانشاه: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه پایین‌تر از میانگین کشور است

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کرمانشاه از میانگین کشور پایین‌تر است.

هوشنگ بازوند، امروز(هشتم آبان) در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی افراد الزامی است، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی افراد از جمله کسانی که دوز دوم واکسن کرونا را هم تزریق کرده‌اند، الزامی است.

وی با انتقاد از میزان پایین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان، افزود: متاسفانه این شرایط باعث شده شتاب سیر نزولی کرونا و عبور از پیک پنجم بسیار کند باشد و احتمال گرفتار شدن استان در پیک ششم افزایش یابد.

بازوند گفت: شایعات غیرعلمی در جامعه مطرح می شود که هر کسی دو دوز واکسن را تزریق کند دیگر به کرونا مبتلا نمی شود، در حالیکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای افرادی که واکسیناسیون انجام داده اند نیز بسیار ضروری است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: کرونا یک تهدید ملی است و اگر کسی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی اعتنا باشد در واقع در حق سایر هم استانی ها ظلم کرده است.
۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید