اخبار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا یک مسوولیت اجتماعی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا یک مسوولیت اجتماعی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را یک مسوولیت اجتماعی دانست و گفت: تزریق نکردن واکسن علاوه بر اینکه جان خود شخص به خطر می‌افتد، دیگران هم در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار می‌گیرند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: هدف از تشکیل این گونه جلسات تسریع در تزریق و ارتقای پوشش واکسیناسیون و تامین سلامت مردم استان است.

وی اظهار داشت: تقسیم بندی شهرستان‌ها و اعزام کارشناسان فنی از حوزه معاونت بهداشتی برای آسیب شناسی، راهنمایی و مشاوره در ارتقای میزان پوشش واکسیناسیون بسیار مهم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاثیر حضور مدیران نظارتی در شهرستان‌ها روزهای آینده مشخص خواهد شد و این مهم نیاز به تلاش زیادی دارد که قبلاً هم همکاران بهداشتی در اینگونه کارها کارنامه موفقی دارند.

وی تاکید کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر و در امان ماندن از بیماری کرونا، لازم و ضروری است که پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها رعایت شود.

دکتر شکیبا یادآور شد: از مردم فهیم کرمانشاه تقاضا دارم هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی، سایت خودرویی و ایستگاه های سیار واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند تا در موج بعدی شاهد از دست دادن عزیزان دیگری نباشیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۱ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی در استان فعال است که علاوه بر مراکز فوق، ۱۰ پایگاه ویژه مشاغل در استان به چرخه تزریق واکسن کووید۱۹ اضافه شده است.
۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید