اخبار

تلاش برای راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان در کرمانشاه

بیمارستان جامع تخصصی زنان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه‌اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان در استان خبر داد و گفت: همه پرسنل این بیمارستان از مدیر، متخصص و پزشک گرفته تا سایر پرسنل آن خانم بوده و ارایه تمام خدمات درمانی آن بر عهده خانم‌ها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر «محمودرضا مرادی» یکشنبه شب در اولین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: راه اندازی این بیمارستان در جذب بیماران به استان کمک خواهد کرد و جلوه ویژه‌ای به کرمانشاه می‌دهد.

این جلسه با پیگیری و هماهنگی مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت و به منظور برنامه ریزی برای اجرای بهینه مفاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شفاف سازی و عملیاتی کردن، اجرا و نظارت برحسن انجام موضوعات مرتبط برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را برای راه اندازی بیمارستان زنان به کار می بندد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

حجت الاسلام «محمد صالحی» افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن کمیته اجرایی برای ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان تشکیل می شود.

تشکیل کمیته اجرایی برای ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان غرب کشور با عضویت نمایندگان ۲ دستگاه، برنامه ریزی برای همکاری متقابل در خصوص کمک به عمران، مرمت، بازسازی، توسعه و همچنین تأمین نیازهای تجهیزاتی موقوفات درمانی استان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین تعیین تکلیف پذیره و اجور معوقه موقوفات حوزه سلامت و تعیین تکلیف موقوفات مورد اختلاف طرفین از دیگر مصوبات این نشست بود.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید