اخبار

بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به بنگاههای آسیب دیده از کرونا در حوزه سلامت در استان کرمانشاه پرداخت شده است

بنگاههای آسیب دیده از کرونا
 
مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سهم تمام بنگاههای آسیب دیده از کرونا در  استان کرمانشاه از اعتبار تخصیص یافته  ۶۸۰ میلیارد ریال می باشد که از این میزان مبلغ ۶۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال درخواست  تسهیلات ازسوی بنگاههای آسیب دیده از کرونا در حوزه سلامت صورت گرفته است.
 
رشیدی در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: در استان کرمانشاه باتوجه به بررسی های به عمل آمده واخذ شرایط مناسب تعداد ۴۹ واحد خصوصی آسیب دیده از شیوع کرونا درحوزه سلامت مشمول دریافت تسهیلات بودند که به بانک های عامل معرفی شده اند. 
 
به گفته وی در حال حاضر  ۴۲ موسسه این تسهیلات را دریافت کرده اند و در مجموع ۵۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به موسسه های آسیب دیده از کرونا در حوزه سلامت پرداخت شده است که منجر به ایجاد ۴۵۹ اشتغال گردیده و تعداد ۷ موسسه دیگر نیز در دست اقدام و پیگیری می باشد.
 
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحد های خصوصی حوزه سلامت تسهیلات ویژه کرونا برای این واحد ها درنظر گرفته شد.
 
رشیدی گفت: این تسهیلات به مؤسسات خصوصی دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی که درحوزه های درمانی وتشخیصی اعم از آزمایشگاه هاو پاراکلنیک های فعال ، در صورت داشتن شرایط، اختصاص یافته است.
 
وی اظهار داشت : تاکنون ۸۵ درصد تسهیلات درخواستی به متقاضیان پرداخت گردیده است و ۱۵ درصد نیز در دست بررسی و رفع نقص می باشد.
 
گفتنی است میزان تسهیلات به ازای هرشاغل ۱۲ میلیون تومان است که بانرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۲۴  ماهه و با تنفس سه ماهه درنظرگرفته شده است.
 
 
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید