اخبار

مراجعه روزانه بیش از 2000 بیمار به کلینیک شهید فتاحی کرمانشاه

مراجعه روزانه بیش از 2000 بیمار به کلینیک شهید فتاحی کرمانشاه
 
 
مدیر کلینیک شهید دکترمحمدرضا فتاحی اعلام کرد: این مرکز روزانه به بیش از۲۰۰۰ مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه می دهد.
 
 دکتر علی محمدی طی گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه گفت: کلینیک شهید فتاحی با دارابودن بیش از ۶۰ پزشک متخصص وفوق تخصص در رشته های مختلف در دو شیفت صبح وعصر از شنبه تا چهارشنبه به هم استانی های عزیز آماده ارائه خدمات درمانی است.
 
وی با بیان اینکه این مرکز ازسال ۹۷ افتتاح شده است به بخش ها و رشته های تخصصی وفوق تخصصی آن اشاره کرد و گفت: این کلینیک دارای بخش ها و واحدهای مختلف تزریق شیمی درمانی سرپایی با۶تخت ، آندوسکوپی وکولونوسکوپی باسه پزشک متخصص داخلی وفوق گوارش ، سلامتکده طب سنتی با دو متخصص این رشته ، واحدهای گچ گیری وتزریقات وپانسمان ، تست ورزش ، نوارقلب ، اکوکاردیوگرافی ، دستگاه هولترفشارخون می باشد.

 

به گفته وی علاوه بر خدمات ذکر شده خدمات تخصصی دندانپزشکی نیز با حضور ۱۲نفر از دندانپزشکان متخصص در رشته های مختلف به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.

مدیر این کلینیک با بیان اینکه سیستم نوبت دهی ما به روش اینترنتی و یا نرم افزار نصب شده بر روی گوشی ها می باشد گفت: این سیستم براساس ظرفیت سالن ها ومطب ها برنام ریزی شده است ولی متاسفانه تعداد زیادی از مراجعین بدون رزرو نوبت به کلینیک مراجعه می کنند و بار مراجعات را زیاد وباعث ازدحام وشلوغی غیر قابل پیش بینی میشوند.

 
دکتر محمدی تعداد افراد همراه بیماران و تعرفه وهزینه های پائین خدمات را از دیگر علت های ازدحام و شلوغی این کلینیک دانست و گفت:باتوجه به اینکه کلینیک در جوار دو بیمارستان آیت ا... طالقانی وامام علی (ع) واقع شده و این دو بیمارستان مراکز ارائه خدمات به بیماران  حوادث وتصادفات ونیز سکته های قلبی استان می باشند کلیه بیماران پس ازترخیص از بیمارستانهای فوق جهت ادامه درمان به این کلینیک مراجعه می کنند و همین موضوع بار مراجعات را بسیار زیاد کرده وباعث ازدحام وشلوغی کلینیک میشوند به ویژه اینکه خیلی از این مراجعین بدون رزرو نوبت مراجعه می کنند.

وی همچنین موقعیت جغرافیایی استقرار ساختمان کلینیک و سهولت دسترسی مراجعین نسبت به سایر مراکز درمانی موجود را نیز در شلوغی این مرکز مؤثر دانست و افزود:یک تعداد از پزشکان نیز علاوه بر نوبت دهی اینترنتی بخاطر رفاه حال بیماران ومراجعین تعدادی ازبیماران را بصورت حضوری پذیرش می کنند و در شرایط پیک کرونا نیز تعداد پذیرش اینترنتی کاهش پیدا می کند.

مدیر کلینیک شهید فتاحی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تمامی پروتکل ها در این مرکز در حد عالی رعایت میشود گفت: تمام پرسنل وپزشکان دو دوز واکسن تزریق کرده اند و خوشبختانه ساختمان بخاطر سیستم تهویه استاندارد و وجودهواسازها و اگزازفن ها ماندگاری هوا نداشته وگردش هوا در شرایط کرونا باعث شده که احتمال آلودگی وانتقال بیماری به حداقل برسد.
 
دکتر محمدی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است گفت: خوشبختانه شرایطی فراهم کرده ایم که تمام پرداختی های مراجعین نیز از طریق دستگاههای پوز وکیوسک های کارتخوان صورت گیرد و ارتباط پولی بین مراجعین و پرسنل صفر باشد و نسخه نویسی هم به صورت الکترونیک  صددرصد انجام میشود.
 
 
۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید