اخبار

تقدیر از فعالان کارآفرینی حوزه سلامت استان

تقدیر از فعالان کارآفرینی حوزه سلامت استان
همایش دستاوردهای کارآفرینی در دانشگاه با هدف کارآفرینی در حوزه سلامت برگزار شد و طی این مراسم از فعالان کارآفرینی حوزه سلامت استان تقدیر شد.
 
غلامحسین پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه گفت: خوشبختانه حرکت خوبی برای تحقق دانشگاه‌های نسل سوم ، کارآفرینی و تولید ثروت در دانشگاه‌ها آغاز شده است و در این راستا توجه به کارآفرینی و نوآوری در حوزه سلامت باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی اظهار داشت: پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه کارآفرینی سلامت، در استان وجود دارد که باید با برنامه ریزی و فراهم ساختن زیرساخت های لازم، زمینه تحقق آن ها ایجاد شود .
 
همچنین مهندس بهرامی، معاون دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کرمانشاه نیز گفت: نقش کارآفرینان در رشد و توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و افزایش سطح رفاه و معیشت مردم بسیار تاثیر گذار است.
 
وی با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی جامعه به فعالیت کارآفرینان و بخش خصوصی توانمند وابسته است گفت:با توجه به اهمیت بخش خدمات در اقتصاد و نیز موقعیت استان، حوزه بهداشت و درمان می­تواند با ایجاد آزمایشگاه­ها، درمانگاه­ها و بیمارستان­های مجهز و مدرن، فرصت مناسبی را برای ایجاد اشتغال فراهم نماید. 
 
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بر اساس آمار سامانه رصد، بیش از تعهدات خود در سند سه ساله اشتغال استان عمل نموده و از نظر سیاست های بازار فعال، مانند یارانه دستمزد و مشوق بیمه کارفرمایی جز دستگاه های برتر استان است.
 
گفتنی است در این همایش که با موضوع کارآفرینی در حوزه سلامت و کارآفرینی مبتنی بر محتوا باحضور مدرسان، دکتر جمشید رضایی و دکتر مهدی احمدوند، در سالن اجتماعات بوستان برگزار گردید، از رابطان و فعالان حوزه کارآفرینی دانشگاه نیز تقدیر شد.
 
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید