اخبار

پیام تقدیر رییس دانشگاه از اقدامات بسیجیان در مدیریت کرونا

پیام تقدیر رییس دانشگاه از اقدامات بسیجیان در مدیریت کرونا
 

رییس دانشگاه در پیامی ضمن تبریک‌ هفته بسیج از اقدامات بسیجیان در مدیریت کرونا تقدیر کرد:

 

                        "به نام خدا"
 
فرهنگ بسیج، فرهنگ نیت خالصانه، اقدام دلسوزانه و فعالیت های عاشقانه ای برای خدمت به مردم و میهن عزیزمان است. فرهنگی که با نهادینه شدن در رده های خدمتی، منشأ آثار ارزشمندی شده است. 
 
در تاریخ حوزه سلامت نیز اتفاقات خجسته ای از جمله برنامه های واکسیناسیون عمومی که منجر به توقف و یا کاهش بسیار چشمگیر بیماری های واگیر شد، بر پایه این فرهنگ بنا نهاده شده و ثمربخش گردید.
 
در رخداد تلخ همه گیری کرونا نیز فرهنگ و نگرش بسیجی، چه از سوی اعضای سازمان بسیج و سپاه‌پاسداران و چه از سوی تلاشگران در وزارت بهداشت و سازمان‌های همکار، قابل تقدیر و افتخار بوده و هست.
 
در کنار همکاران عزیز بخش سلامت اعم از بهداشت، درمان و پشتیبانی که جمعی از آنان عضو بسیج جامعه پزشکی نیز هستند، ،حضور بسیجیان به ویژه نوجوانان و جوانان در مراکز واکسیناسیون، خدمات درمانی و حمایتی، طرح شهید سلیمانی و در حال حاضر طرح تشدید فعالیت واکسینه کردن اقشار به طور فعال و گسترده، بسیار پر رنگ و‌ ارزشمند است.
 
بدینوسیله ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، از همه این زحمات به ویژه تلاش‌های مدبرانه و همدلانه فرماندهان و مسئولان بسیج و سپاه پاسداران استان، همه شهرستانها و پایگاههای مقاومت تقدیر می نمایم و امیدوارم همه ما در کنار هم و با تکیه بر این فرهنگ ایثارگرانه، سختی ها و دشواری ها را پشت سر گذاشته و در این مقطع مهم نزد خداوند، مردم و هم استانی های عزیزمان سربلند باشیم.
 
                دکتر مرادی 
                     رئیس دانشگاه
 
هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
ID@k_health
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید