اخبار

ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار کلید خورد

ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار کلید خورد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر از آغاز مراحل برگزاری ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: در این راستا با همکاری واحد فنّاوری اطلاعات معاونت آموزشی، ایجاد سامانه نرم افزاری ویژه ششمین جشنواره در دستور کار قرار گرفته و طراحی و اجرای آن در دست اقدام است. با بهره برداری از سامانه ویژه ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار، به زودی وبینار آموزشی استفاده از سامانه مذکور برای دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

دکتر تاج فرد یکی دیگر از تغییرات این جشنواره نسبت به جشنواره های پیشین را امکان رقابت و انتخاب دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ در این جشنواره دانست و افزود: جزئیات نحوه ثبت نام دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ شاهد و ایثارگر در ششمین جشنواره و چگونگی انتخاب دستیاران برتر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با بیان اینکه این جشنواره علاوه بر اجرا در سطح دانشگاه های علوم پزشکی، به طور همزمان در سطح دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش و حوزه علمیه نیز برگزار می شود، تعداد نهایی منتخبین کشوری وزارت بهداشت را 15 نفر برشمرد. وی افزود: 3 نفر در رشته پزشکی عمومی، 2 نفر دندانپزشکی، 2 نفر داروسازی، 2 نفر مقطع کارشناسی، 2 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 2 نفر در مقطع دکترای تخصصی، 1 نفر در مقطع دستیاری تخصصی و 1 نفر نیز در مقطع فلوشیپ و دستیار فوق تخصصی انتخاب خواهند شد.

دکتر تاج فرد افزود: یکی دیگر از تغییرات جشنواره، توجه به افزایش معیارهای کیفی و به روزرسانی شاخص های ارزشیابی بر اساس تجارب پیشین است. وی زمان تقریبی آغاز فراخوان ثبت نام دانشجویان را «نیمه دوم آذر ماه» اعلام کرد و افزود: این جشنواره صرفاً برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفندماه برگزار شود.

۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید