اخبار

خیرین سلامت استان کرمانشاه در زلزله و کرونا خوش درخشیدند

خیرین سلامت استان کرمانشاه در زلزله و کرونا خوش درخشیدند
 
دکتر اسماعیل غنیان معاون مجمع خیرین کشور در نشست مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۵۰ هزار خیر در سراسر کشور کنار ما هستند، از ابتدای تاسیس مجمع خیرین، در تمام نقاط کشور  ۳۰۰ دفتر مجمع خیرین فعال و شناخته شده وجود دارد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: خیرین سلامت استان کرمانشاه در بحث کرونا، خوب عمل کردند و حمایت های بسیاری نیز از سوی مردم داشتیم به طوری که کمک خیرین در این مدت به  ۴۰۰ میلیارد ریال رسید.
 
وی گفت:  در مرحله اول خیرین تهیه تجهیزات، لوازم پزشکی و ماسک و دستکش را در نقاط مختلف کشور سامان دادند و اقدامات بسیار خوبی در شرایط بحرانی کرونا انجام دادند و بخش دوم فعالیت خیرین، کمک های مؤمنانه بود.
 
دکتر اسماعیل غنیان گفت:  در سال گذشته اقدامات شایسته ای در کارنامه مجمع خیرین ثبت شده است و در بسیاری از شهرهای کشور نیز بیمارستان های خیریه داریم.
 
وی گفت: شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.
 
وی گفت: خواستار حمایت خیرین سلامت در فراهم نمودن بسترهای لازم بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در استان  هستیم.
 
شهبازی مدیر عامل مجمع خیرین استان گفت: خیرین سلامت استان کرمانشاه اقدامات بسیاری را در زمینه های مختلف انجام داده اند و با تمام مشکلات اقتصادی فعالیت خیرین در حوزه سلامت همچنان ادامه دارد. 
 
وی گفت: دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دو مبحث زلزله و کرونا به عنوان فرمانده جبهه بودند.
 
شهبازی گفت: پس از زلزله سال۹۶ کرمانشاه آثار تخریبی بسیاری در استان بر جای ماند و بیش از ۶۶ پروژه تخریب شد که بار بسیاری بر دوش دانشگاه گذاشت.
 
به گفته وی از این تعداد ۱۶ پروژه به مجمع خیرین تحویل گردید که معاون توسعه دانشگاه و همکاران این معاونت در اجرای این پروژه ها همکاری بسیارخوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد. 
 
وی افزود: ۱۶ پروژه احداث شده توسط مجمع خیرین سلامت استان در مناطق زلزله زده به همت خیرین نیک اندیش جمعا به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان، ساخت ۴ پروژه طی سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۰ به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و معرفی بیش از ۷۰۰ بیمار نیازمند و صعب العلاج به بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت دریافت تسهیلات بانکی جمعا به ارزش ۴ میلیارد تومان عملکرد سومین مجمع خیرین استان کرمانشاه می باشد.
 
گفتنی است در انتخابات مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه که روز پنجشنبه یازدهم آذرماه برگزار شد، هفت نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل هیات مدیره، دو نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب شدند.
 
⬅️اسامی افراد منتخب مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه:
 
◽️اعضای اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت:🔻
 
🔹 مهندس جهانبخش شکری 
🔹مهندس اردشیر شهبازی 
🔹دکتر حسین بیگلری 
🔹دکتر بابک ایزدی 
🔹دکتر فیض الله منصوری 
🔹دکتر علی معینی 
🔹 فرحناز رضوان مدنی
 
◽️اعضای علی البدل هیات مدیره:🔻
 
🔸عبدالحسین زهتابان 
🔸خسرو سرتیپی
 
◽️دو بازرس اصلی:🔻
 
🔹عبدالرضا آرمانده
🔹مولاداد حسینی
 
◽️بازرس علی البدل:🔻
 
🔸شاکر محمدی
 
🆔@k_health
 
۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید