اخبار

فراخوان ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

فراخوان ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

 

مدیر امور ایثارگران دانشگاه از آغاز ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر از تاریخ 16 لغایت 26 آذر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرشاد شاکری گفت: آدرس سامانه ثبت نام در جشنواره http://Melliisar.behdasht.gov.ir می باشد و ارزیابی پرونده ها به صورت الکترونیک(سامانه ای) خواهد بود.

وی با اشاره اینکه از هر منطقه آمایشی تعداد 15 نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد گفت: در این مرحله 4 نفر در رشته پزشکی عمومی، 3 نفر دندانپزشکی، 2 نفر داروسازی، 2 نفر مقطع کارشناسی، 2 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 2 نفر در مقطع دکترای تخصصی انتخاب خواهند شد.

به گفته وی این جشنواره با هدف شناسایی ، معرفی و تجلیل از دانشجویان برگزیده و معزز شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه های آموزشی در زمینه های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی با همکاری و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

گفتنی است دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر می توانند پس از مطالعه دستور العمل مربوطه جهت ثبت نام به سامانه مذکور در تاریخ مقرر مراجعه نمایند و در صورت نیاز به راهنمایی با ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه به شماره 38358973 تماس حاصل نمایند.

 

۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید