اخبار

پیام تبریک مدیر پرستاری دانشگاه و کارشناسان معاونت درمان به مناسبت روز پرستار:

 
 
                      "به نام خدا"
 
روز و هفته پرستار را به همه همکاران پرستار، کارشناسان اتاق عمل و بیهوشی کمک پرستاران و بهیاران و تمام عزیزانی که در راستای سلامت و بهبود مددجویان تلاش می کنند تبریک عرض می نماییم و خدا را شاکریم که توفیقی عظیم به ما عطا کرد که بتوانیم تهنیت این روز مبارک را به تمام همکاران دانشگاهی و غیر دانشگاهی، بیمارستان های نظامی و خصوصی عرض نماییم.
 
چه با مصداق است زاد روز تولد حضرت زینب کبری (س) بزرگ پرستار تاریخ اسلام را روز پرستار در کشور عزیزمان مبارک می داریم و چه با مصداق است مجاهدت های شما عزیزان در ایامی که سایه سیاه کرونا ویروس هنوز بر تارک دنیا سنگینی می کند.
 
چه مصداقی بالاتر از مجاهدات شما در مراقبت از بیماران مبتلا به این بیماری شوم که نمونه کامل انسانیتی است که در عصر ماشین و اینترنت کم رنگ شده است.
 
 زبان قاصر از تلاش شماست که اعاده سلامتی مددجویان را می نمایید در حالی که چشمان خانواده شما نگران سلامتی شما عزیزان است، چگونه می توان ترسیم کرد پرتره شما مبارزه شما را در حالی که به قهرمانان دفاع مقدس کشورمان با آن لباس های سپید محافظتی بسیار شبیهید.
 
از خداوند متعال سلامتی و سرافرازی و موفقیت خود و خانواده هایتان را خواستاریم و آرزومندیم همچنان که تا کنون در کنار مردم غیور استان دلاورانه و نجیبانه با تمام کم و کاستی ها به خدمت اهتمام ورزیدید به کار خدا پسندانه ادامه دهید.
 
جا دارد در مراسم امسال یاد شهدای ارزشمند مدافع سلامت به خصوص شهدای خانواده پرستاری را گرامی بداریم و آرزو علو درجات برای روح پر فتوح و غیورشان داشته باشیم.
 
دکتر رضا پورمیرزا مدیر پرستاری دانشگاه و کارشناسان مدیریت پرستاری ستاد مرکزی معاونت درمان
 
🆔@k_health
۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید