اخبار

دکتر مرادی : تلاش پرستاران همواره نشان از ایثار آنان دارد/ کادر درمان استان کرمانشاه تاکنون ۱۱ شهید تقدیم مردم کرده‌ است

دکتر مرادی : تلاش پرستاران همواره نشان از ایثار آنان دارد/ کادر درمان استان کرمانشاه تاکنون ۱۱ شهید تقدیم مردم کرده‌ است
 
دکتر مرادی رییس دانشگاه در مراسم روز پرستار گفت: روز پرستار را به همه پرستاران و کادر درمان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از تلاش‌ها و پشتیبانی‌های استاندار محترم کرمانشاه نیز در طی ۴ سال اخیر قدردانی می‌کنم. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی گفت:مشاغل بهداشتی و درمانی از پر استرس ترین مشاغل  می‌باشند، چون با جان مردم ارتباط دارند.
 
وی بیان کرد: مشاغل درمانی از مهمترین کارهای تیمی محسوب می شود که یکی از اصلی ترین اعضای این تیم، همکاران کادر پرستاری هستند که تلاش این عزیزان همواره نشان از ایثار آنان دارد.
 
وی اظهار داشت: اهمیت شغل پرستاری در زمان پاندمی کرونا بر همگان آشکار شد و مشخص گردید که اگر سلامت جامعه به خطر بیافتد سطوح مختلف جامعه با مشکل مواجه خواهد شد. 
 
دکتر مرادی گفت: از آغاز شیوع بیماری کووید۱۹ کادر درمان استان، ۱۱ شهید مدافع سلامت را تقدیم کرد که از این تعداد ۵ نفر کادر پرستاری بوده‌اند.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است 
🆔@k_health
۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید