اخبار

۱۰ هزار قلم داروی غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد

۱۰ هزار قلم داروی غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارشناسان این مدیریت با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۰ هزار قلم داروی غیرمجاز را از یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر کرمانشاه کشف کردند.

دکتر «کیومرث رحیمی» روز دوشنبه به ایرنا افزود: این داروها شامل انواع قرص و شربت متادون، شربت تنتور تریاک، انواع قرص‌های ترامادول، کلونازپام، دگزامتازون، پوپرونورفین و نیز مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی است.

وی اظهار داشت: پرونده این کشف برای طی کردن مراحل قضایی به مراجع قضایی ارجاع شد.

کشف و توقیف یک واحد غیرمجاز تولید ماسک

مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: یک واحد زیرزمینی تولید ماسک هم در پارکینگ یک منزل مسکونی توسط کارشناسان بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو کشف و توقیف شد.

رحیمی افزود: این بازرسی در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه پس از اخذ مجوز قضایی و با همراهی مأمورین کلانتری محل مربوطه انجام شد.

وی اظهار داشت: در این بازرسی تعداد پنج عدد ماسک و دستگاه پرس بند ماسک و دیگر تجهیزات در این منزل کشف و توقیف شد و پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: مردم توجه کنند که تمامی اقلام بهداشتی موردنیاز خود را از مراکز مجاز عرضه تهیه کرده و به مجوزهای بهداشتی کالاها دقت نمایند.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید