اخبار

واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه به ۸۷.۸ درصد رسید

واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه به ۸۷.۸ درصد رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تاکنون ۸۷.۸ درصد جمعیت هدف استان کرمانشاه دوز اول و ۷۲.۸ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی گفت: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله با ۹۶.۹ درصد رده سنی هستند واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه به ۸۷.۸ درصد رسیدکه بیشترین واکسن را در مرحله اول دریافت کرده اند و جمعیت ۷۵ تا ۸۰ ساله با ۸۹.۵ درصد رده سنی هستند که بیشترین واکسن دوز دوم را دریافت کرده اند.

وی افزود: قصر شیرین با ۹۶.۱ درصد، دالاهو با ۹۴.۸ درصد و سرپل ذهاب با ۹۴.۷ درصد بیشترین درصد واکسیناسیون را در میان شهرستان‌های استان داشته اند و شهرستان صحنه با ۸۰.۳ درصد در صدر شهرستان‌ها از نظر دریافت دوز دوم واکسن قرار دارد.

دکتر مرادی اظهار داشت: شهرستان‌های کرمانشاه با ۸۲.۵ درصد، جوانرود با ۸۴.۵ درصد و اسلام آبادغرب با ۸۵.۷ درصد کمترین درصد واکسیناسیون را در استان داشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یاداور شد: خوشبختانه شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و صحنه موفق شده اند تمام نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود را واکسینه کنند.

دکتر مرادی با بیان اینکه در حال حاضر ذخیره بسیار خوبی از نظر واکسن کرونا در استان داریم، افزود: توصیه ما با توجه به مخاطرات ورود سویه اُمیکرون و سرعت انتشار آن، تسریع در تزریق دوز سوم واکسن است.
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید