اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: اخلاق، انسانیت و دلسوزی باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران به مردم باشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: اخلاق، انسانیت و دلسوزی باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران به مردم باشد

 رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه اخلاق، انسانیت و دلسوزی باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران مردم باشد، تاکید کرد که برای تحقق این موضوع نیاز به آموزش و تمرین دراین زمینه داریم و آنها را پررنگ در زندگی خود جاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر «محمودرضا مرادی» عصر دوشنبه در نشست تقدیر از افتخارآفرینان المپیاد افزود: این نشست ها مطلوب من است اما مشکلات و بحران‌های متعدد از جمله کرونا باعث شد که ممنوعیت تجمع وجود داشته باشد و دیدار با دانشجویان برای ما زیاد فراهم نشود.

وی اظهار داشت: دانشجویان، آینده سازان همه ابعاد کشور هستند و به دور از شعار، این یک‌ واقعیت است، خود ما و همکاران، دانشجویان همین دانشگاه بودیم و هر کدام‌ در مسایل علمی اجرایی و خدماتی در خدمت دانشگاه و مردم هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گروه های پزشکی در آینده باید با نبوغ و خلاقیت و نیز کارآفرینی و شناخت مردم و جامعه در مقام یک فرد تاثیرگذار در همه ابعاد در جامعه ظاهر شود.

وی افزود: توصیه برادرانه من این است که در کنار فعالیت های دانشجویی، شرط لازم و بعد اصلی همان است که ما یک فرد حرفه ای توانا و خوب باشیم و کار اصلی یعنی آموزش را در اولویت اول قرار بدهیم.

مرادی عنوان کرد: رفتن و گذاشتن هنر نیست، ماندن، ساختن و خدمت کردن در کشور مهم است و نباید ناامیدی و انگیزه کم ما را تحت تاثیر قرار دهد.
۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید