اخبار

در استان واکسن کافی برای نوزادان و کودکان داریم

در استان واکسن کافی برای نوزادان و کودکان داریم

مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تامین واکسن مورد نیاز استان و واکسیناسیون نوزادان و کودکان مبنی بر سهمیه تخصیص یافته کشوری تاکنون به نحو مطلوب انجام شده است.

کیوان خاصی گفت : در پی نشر خبر‌ی مبنی بر کمبود شدید واکسن نوزادان در استان کرمانشاه، که امروز در روزنامه باختر منتشر شد، به اطلاع تمامی همشهریان گرامی می‌رساند با توجه به زحمات و تلاش‌های مجدانه و حسن مدیریت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و حوزه معاونت بهداشتی کرمانشاه درخصوص تامین واکسن مورد نیاز استان و واکسیناسیون نوزادان و کودکان مبنی بر سهمیه تخصیص یافته کشوری این مهم تا کنون به نحو مطلوب انجام شده است.

او گفت : در حال حاضر موفقیت در پوشش ایمن سازی در استان کرمانشاه بالای ۹۸ درصد است.

خاصی افزود : با تلاش‌های فراوان و پیگیری‌های انجام شده و حمایت و پشتیبانی وزارت بهداشت و اختصاص سهمیه جدید خوشبختانه این استان با هیچ گونه کمبود واکسن مواجه نبوده و جزو استان‌های برتر کشور در زمینه برنامه ایمن سازی است.

او افزود : بنابراین از تمامی شهروندان گرامی تقاضا دارم بر اساس نوبت تزریق واکسن فرزندانشان به مراکز جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند .

خاصی گفت: همکاران خدوم و پرتلاش حوزه بهداشت جهت حفظ و ارتقاء سلامتی آنان با کمال احترام به وظیفه خدمت رسانی خود متعهد خواهند بود.

۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید