اخبار

دکتر علی کریمی به عنوان مدیر بیمارستان فارابی منصوب شد/تقدیر از دکتر فرشاد خلیل پور

دکتر علی کریمی به عنوان مدیر بیمارستان فارابی منصوب شد/تقدیر از دکتر فرشاد خلیل پور


طی حکمی از سوی دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر علی کریمی به عنوان مدیر مرکز آموزشی درمانی فارابی منصوب شد.

دکتر کریمی دانش آموخته پزشکی عمومی در سال 1384 است که پیشتر نیز سابقه مدیریت مرکز آموزشی درمانی فارابی را در کارنامه خود داشته است.

از دیگر سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت پروژه ها و برنامه های رئیس دانشگاه ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان های صحنه و سنقر و نیز 2 دوره مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین اشاره کرد.

گفتنی است رئیس دانشگاه ضمن پذیرش استعفاء دکتر فرشاد خلیل پور مدیر پیشین این مرکز از زحمات وی طی لوحی به شرح ذیل تقدیر کرد.

جناب آقای دکتر فرشاد خلیل پور

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی مدیریت مرکز آموزشی درمانی فارابی با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.



دکتر مرادی

رئیس دانشگاه
۱ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید