اخبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با مشارکت خیرین حوزه سلامت

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت خرید تجهیزات  مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با مشارکت خیرین حوزه سلامت
 
تفاهم نامه همکاری جهت خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود شامل سه دستگاه مانیتورینگ پرتابل و اسکنر پیشرفته بین خیّر جوانرودی و رییس دانشگاه منعقد شد.
 
این تجهیزات با مشارکت خیّر ارجمند جوانرودی سرکار خانم هاجر مرادی به وکالت فرزندشان آقای محمدی نیا و کمک نقدی این خیّر نیک اندیش جوانرودی به ارزش  بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان، برای بیمارستان خریداری خواهد شد.
 
همچنین در نشست امروز مسئولان دانشگاه و خیرین حوزه سلامت، از خدمات جناب آقای منصور محمودی دیگر خیّر نیک اندیش جوانرودی در حوزه سلامت توسط دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اهدا نشان نیکوکاری و لوح سپاس قدر دانی شد.
 
مشارکت در تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات پزشکی ،بازسازی فضای بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از خدمات این خیّر جوانرودی در حوزه سلامت می باشد.
 
دکتر مرادی رییس دانشگاه گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با کمک خیرین حوزه سلامت اقدامات خوبی در زمینه ارتقا سطح بهداشت و سلامت استان انجام و با تمام مشکلات اقتصادی فعالیت خیرین در حوزه سلامت همچنان ادامه دارد و این فرهنگ به خوبی در استان جا افتاده است. 
 
 
وی اظهار داشت: این گونه کارهای خیر و خداپسندانه بسیار ارزشمند هستند و شما خیّران نیک اندیش با انجام این کارهای خیر از بهترین پاداش که رضایت خداوند و مردم است بهره مند می شوید.
 
دکتر مرادی گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیز در پروژه های خیر ساز نهایت همکاری را داشته و اقدامات لازم را جهت تسریع در اجرای آن انجام خواهد داد و تجهیزات مورد نیاز را فراهم می سازد تا مردم در تمام استان از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب بهره مند گردند.
 
 
🆔@k_health
 
۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید