اخبار

پیام تبریک مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن

پیام تبریک مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن
 
 مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 
میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن را به همه اساتید ، کارکنان و دانشجویان گرامی در دانشگاه تبریک عرض می کنم .
 
حضرت زهرا(س) تجسم عالی تر ین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است امید است، با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار به سمت سعادت و موفقیت در زندگی قدم برداریم. 
 
اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در دو سال اخیر در مواجهه با ویروس همه گیر کرونا با تعهد ، تخصص و مسئولیت پذیری خود به ارایه خدمات بهداشتی درمانی به مردم استان پرداختند‌. از خدواند برای همه ی عزیزان سلامتی و طول عمر خواهانم. 
 
جا دارد یاد عزیزانی که در این راه جان خود را فدا کردند گرامی بداریم و از خداوند برایشان طلب مغفرت و آمرزش داشته باشیم . 
 
امید است سیاستگذاران گرامی رسیدگی و توجه مضاعف به بانوان شاغل را که علاوه بر رسالت اجتماعی و سازمانی ، مسئولیت خطیر پرورش فرزندان و تدبیر امور خانواده را نیز بر عهده دارند؛ را دراولویت برنامه ریزی قرار دهند.
 
دکتر پرستو عباسپور
 مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده
 
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید